על ארונות אמבטיה בעיצוב מותאם אישית

כל דבר שאתם יכולים לחשוב עליו שקיים בעולם – קיים הרבה שפע ממנו והרבה מגוון. כך למשל, אם נדבר על ארונות אמבטיה – לא נוכל להכיל בשיחה שלנו את כל הדגמים, העיצובים והסוגים של הארונות לאמבטיה שקיימים. כאשר אתם רוצים לשדרג את העיצוב של חדר האמבטיה שלכם ואת איכות החיים שלכם אתם צריכים לחשוב על 2 דברים עיקריים:

  • שהשימוש בארון יהיה נוח ופונקציונלי
  • שהמראה של הארון יהיה אסתטי ויתאים לטעם האישי שלכם

החברה שלנו חברת -"לוי אמבטיה – ארונות אמבטיה מעוצבים", היא חברה בעלת ניסיון רב בעיצוב מותאם אישית של ארונות לאמבטיה. צוות החברה שלנו כולל מעצבי פנים ונגרים שתחום המומחיות העיקרי שלהם הוא עיצוב ובנייה של ארונות אמבט.

ארונות אמבטיה ותכנון ארוך טווח

אחד הפרטים שאנשים רבים לא שמים לב אליו כאשר הם באים לעצב את ארונות לאמבטיה שלהם הוא העבודה שצריך לתכנן את הארונות לשימוש לטווח הארוך. מה הכוונה? אם אתם עכשיו בני 50 ארונות אמבטיה שיתאימו לשימוש היומיומי שלכם היום לא יתאימו לצרכים שלכם שתהיו בני 70+. לבני הגיל השלישי יש צרכים ייחודים מאוד בחדר האמבטיה שלהם. קודם כל הם עדיף בגיל זה שתהיה מקלחת ולא אמבטיה (בגלל סכנת החלקה). עוד עדיף שהארונות יהיו בגובה שאפשר להשתמש בהם בקלות גם אם נעזרים בהליכון, במקל או בכיסא גלגלים.

מה הופך ארון אמבטיה לארון טוב ושימושי?

אז מה הופך ארון אמבטיה לארון טוב ושימושי? בשביל כל לקוח וכל אדם התשובה לכך תהיה שונה. רוב האנשים רוצים שארון האמבטיה שלהם יהיה כמה שיותר מרווח בחלוקה הפנימית שלו. כלומר הם רוצים שיהיה ניתן לאחסן הרבה דברים בארון כמו מוצרי היגיינה, מגבות, מוצרי איפור, נייר טואלט ועוד… כאשר אתם רוצים לעצב את ארון האמבטיה שלכם באופן מותאם אישית תחשבו גם על הצבע של הארון. יש אנשים שאוהבים רהיטים כהים יותר בצבע שחור או חום כהה בעוד אנשים אחרים מעדיפים ארונות שהצבע שלהם "קליל" יותר כמו למשל תכלת, טורקיז או לבן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Skip to content