ארונות אמבטיה נגרות – למה זה יותר טוב מקנייה של ארון בחנות "רגילה"?

כאשר אנחנו מדברים על בניית ארונות לחדר אמבטיה יש לנו 2 אפשרויות עיקריות:

  1. לקנות ארונות "רגילים" שלא מותאמים אישית לצרכים שלנו.
  2. לקנות ארונות אמבטיה נגרות אישית שמותאמים אישית לצרכים האישיים שלנו בחדר האמבטיה.

אנחנו בחברת לוי אמבט, מתמחים בנגרות מותאמת אישית ללקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים. תחום העיסוק העיקרי שלנו הוא בניית ארונות לחדרי אמבטיה על ידי צוות מעצבי פנים ונגרים מומחים.

ארונות אמבטיה נגרות – בנייה מותאמת אישית לצרכים שלכם!

לרוב, חדר האמבטיה הוא חדר צפוף וקטן וחשוב לדעת לנצל כל חלל בו באופן חכם ופרקטי. כאשר אתם משפצים את חדר האמבטיה שלכם כדאי לכם לבנות אותו באמצעות ארונות אמבטיה נגרות אישית. בתהליך בנייה זה, אתם וצוות מעצבי פנים ונגרים מבינים ביחד מה אתם צריכים שארונות האמבטיה שלכם יהיו. האם אתם רוצים שהם יכללו ארונות עם דלתות? או דווקא ארונות עם מגירות? האם אתם מעדיפים שהארונות יהיו עד התקרה או לא? האם תרצו שני כיורים בארון או לא? התשובות לשאלות ולבטים אלו הן בדיוק מה שיהפוך ארון שבניתם בהתאמה אישית לארון אמבטיה שבאמת יהיה שימושי עבורכם לאורך זמן רב.

3 טיפים שייעזרו לכם להתאים אישית את ארונות האמבטיה בבית שלכם שיהיו בדיוק כמו שחלמתם!

לכל אחד יש את המראה שהוא מעדיף לארונות בחדר האמבטיה שלו. כאשר אתם מעצבים את חדר האמבטיה שלכם כדאי שמלבד לשים לב לצד האסתטי של עיצוב הארונות בו תשימו לב גם לצד הפרקטי והשימושי שלהם. ארון שהוא יפה אך לא שימושי הוא ארון שלא נוח לאחסן בו דברים או להשתמש בו בחיים היום יום. להלן 3 טיפים שיעזרו לכם להתאים אישית ארונות אמבטיה נגרות בבית הפרטי שלכם:

  1. שימו לב לבחירת גובה הארון – בגיל צעיר של 30 פלוס או חמישים קל להגיע לארונות גבוהים – אך במהלך השנים ככל שהגיל עולה כך קשה יותר מבחינה פיזית לעשות זאת.
  2. אל תבחרו בעיצובים שהם טרנדים חולפים – כי רוב הסיכויים שבעוד 10 שנים מיום הבנייה של הארון הטרנדי האלו יראו לכם מיושנים.
  3. נסו לתכנן מה בדיוק תאחסנו בארונות בחדר אמבטיה ולפי זה תתכנו אותם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Skip to content