ארונות אמבטיה עומדים

ארונות אמבטיה מידות 60-55 ס"מ

חדר האמבטיה הוא אחד החדרים החשובים בבית. בחדר זה מתקלחים, מתלבשים, שוטפים את פנים בבוקר ואף מצחצחים שיניים. ברוב חדרי האמבטיה משולבים גם שירותים שבם חדר לא פחות חשוב מחדר האמבטיה. לכן על מנת לקבל אווירה נעימה וביתית חשוב להשקיע בעיצוב חדר זה. ארונות אמבטיה נוחים, איכותיים ומעוצבים יוסיפו רבות לחלל האמבטיה ויצרו אווירה נעימה ונינוחה בעת השהות בחדר זה.

ארון אמבטיה 60 סמ

מחפשים ארון אמבטיה 60 סמ? הגעתם למקום הנכון!

גודל ארון אמבטיה סטנדרטי בגודל 60 ס"מ הוא בדרך כלל הגודל המושלם עבור רוב חדרי האמבטיה מכיוון שהוא מספק מספיק מקום לאחסון מוצרי האמבטיה החיוניים. זה עשוי להשתנות בהתאם לעיצוב ולחלל, אבל זו נקודת התחלה מצוינת. מומלץ להחזיק אחד מהארונות הללו בכל צד של הכיור כדי שתוכלו לשמור בו את כל מוצרי הטיפוח.

למפרט מלא לחצו על הארון המבוקש

ארון אמבטיה 55 ס"מ

ארון אמבטיה דגם אלון 1062

2,350.00

ארון אמבטיה 55 ס"מ

ארון אמבטיה דגם אלון 1060

2,350.00

ארון אמבטיה 55 ס"מ

ארון אמבטיה דגם אלון 1062

2,350.00

ארון אמבטיה 55 ס"מ

ארון אמבטיה דגם אלון 1060

2,350.00

ארונות אמבטיה עומדים זה כל מה שצריך בחדר האמבטיה

אם אתם רוצים לשנות את עיצוב חלל חדר האמבטיה כדאי שתחשבו על שילוב ארונות אמבטיה עומדים. באמצעות ארונות אמבטיה עומדים תוכלו לשנות את מראה האמבטיה שלכם.  באמצעות ארונות האמבטיה תוכלו להוסיף לחדר האמבטיה אווירה נינוחה ומפנקת וישתלבו נהדר עם אביזרים נלווים כגון: ברזים לאמבטיה, כיור לאמבטיה ועוד. בעת קניית ארון אמבטיה עומד, חשוב שיכיל מגירות אחסון מתאימות על מנת שניתן יהיה לאחסן את רוב המוצרים אשר השימוש בהם הוא על בסיס יום יומי. בנוסף לכך, חשוב לנצל נכון את השטח החלל הפנוי שעומד לרשותכם בחדר האמבטיה.

מעצבים את חדר האמבטיה עם ארונות אמבטיה עומדים

על מנת לקבל חדר אמבטיה חדיש ומעוצב, חשוב להכניס אליו ארונות עומדים מעוצבים אשר יתאימו לחלל האמבטיה וישלבו עם שאר החפצים מסביב. על הארונות להיות מתאימים לשטח בו הם אמורים להיות וכן להכיל מגירות אחסון רבות על מנת שניתן יהיה לאחסן בהם חפצים רבים שקשורים לחדר האמבטיה. כמו כן, חשוב להתאים את ארונות האמבטיה לצבע קיר האמבטיה, גודל החדר, המוצרים הנוספים וכמובן לטעמכם האישי ותקציבכם האישי. בלוי אמבט, תוכלו למצוא מגוון נרחב של ארונות אמבטיה במגוון סגנונות, צבעים ודגמים.

יתרונות ארונות אמבטיה עומדים

ארונות אמבטיה עומדים הם חזקים, יציבים ואיכותיים שכוללים לא מעט יתרונות על פני ארונות אחרים. נפח ארונות עומדים גדול יותר אשר ארונות אחרים ולכן ניתן לאחסן בהם חפצים רבים. השימוש בארונות עומדים הוא קל ונוח מאוד. בנוסף לכך, אין בעיה לנקות מתחתיהם או לטאטא את האזור. ואם אתם מודאגים מהמים אשר עשויים לגרום לחלודה תוכלו להזמין ארון רגלי אלומיניום או רגלי פלסטיק אשר אינן מחלידות.

ארונות אמבטיה עומדים קונים בלוי אמבט

עומדים לקנות ארונות אמבטיה עומדים? בלוי אמבט תוכלו למצוא ארונות עומדים בגדלים, דגמים וצבעים שונים בהתאם לצרכים האישיים שלכם. ארונות האמבטיה של לוי אמבט כוללים ארונות חזקים, עמידים ובעלי איכות גמר גבוהה. תוכלו אף להזמין ארונות אמבטיה בהתאמה אישית.

בחירת ארון אמבטיה 60 ס"מ

בחירת ארון אמבטיה 60 ס"מ זה לא רק הגודל. זה גם על הסגנון, האיכות והתכונות שאתם צריכים עבור חדר האמבטיה שלכם.

כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת ארון אמבטיה 60 ס"מ הם:

התקציב: כמה אתה מוכנים להוציא על הרכישה הזו?

החלל : כמה מקום יש לכם בחדר האמבטיה

העדפות העיצוב : איזה סגנון של ארון אתם מעדיף?

בחירת ארון אמבטיה 60 ס"מ היא משימה לא פשוטה. ישנם גדלים, סגנונות ועיצובים שונים הזמינים בשוק. אבל איך תדעו איזה מהם הכי מתאים לחדר האמבטיה שלכם?

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בבחירת ארון אמבטיה 60 ס"מ הוא גודל החדר שלכם. אם יש לכם חדר אמבטיה גדול ואתם רוצים למלא אותו בארונות, אז כדאי ללכת על ארון גדול יותר. אם החדר שלכם הוא בצד הקטן יותר ויש לו פחות מקום, אז אולי עדיף ללכת על ארון קטן יותר או אפילו להיפטר מחלק מהארונות שלכפ. השיקול השני יהיה סגנון. האם אתם רוצים משהו פשוט או משהו שיש בו יותר פרטים? הבחירה תהיה תלויה באיזה סוג של סגנון אתם אוהבים, כמו גם איזה סוג של תחושה אתם רוצים להעביר.

בחירה נכונה של ארון אמבטיה היא החלטה מכרעת. אתם רוצים להיות בטוחים שהוא לא רק יתאים לחלל שלכם אלא גם יתאים לסגנון ולצרכים שלכם. הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא גודל הארון שאתה צריכים. האם זה יתאים לחדר האמבטיה שלכם? הדבר השני שצריך לחשוב עליו הוא אילו תכונות אתה רוצים בארון שלכם כמו מגירות, מדפים ודלתות.

להצעת מחיר לארון אמבטיה עומד, התקשרו עוד היום ללוי אמבט בטלפון 03-9710133050-5555430.

ארון אמבטיה עם כיור 60 ס מ | ארון עם כיור לשירותים | כיור עם ארון קטן