למה חשוב לשים לב בקנייה של ארון אמבטיה

אבזור האמבטיה לאחר שיפוץ שלה יכול לאפשר לנו ליהנות מאיכות חיים גבוה יותר. כאשר אתם באים לקנות ארון אמבטיה חשוב לשים לב:

  • לחומר ממנו הארון עשוי
  • למידות הארון
  • לצבע הארון
  • לחלוקה הפנימית של תאי הארון
  • להתאמה של עיצוב הארון לעיצוב הכללי של חדר האמבט
  • למחיר

אנחנו בחברת "לוי אמבטיה – ארונות אמבטיה מעוצבים", מתמחה בעיצוב, בנייה והתקנה מותאמת אישית של ארונות אמבטיה. אנחנו מקפידים להתאים כל ארון באופן אישי ללקוחות שלנו. איכות הבנייה שלנו היא מן הגבוהות שיש בעולם ארונות האמבטיה בישראל.

למה כדאי שבכל ארון אמבטיה יהיו הרבה מקומות אחסון?

כשאר אתם בוחרים איזה ארון אמבטיה יהיה באמבטיה שלכם – אחד הדברים שהכי חשוב לשים לב אליהם הוא שיהיו בארון כמה שיותר מקומות אחסון. אתם יכולים לבחור בין ארון שיש בו תאים ובין ארון שיש בו מגירות – אם אתם בוחרים שבחדר יהיו מגירות כדאי לכם לוודא שתהיה למגירות סגירה שקטה. ניתן לוודא שלמגירות בארון תהיה סגירה שקטה על ידי התקנה של צירים מיוחדים בהן ואז אם למשל באמצע הלילה מישהו קם ופותח את המגירה – כאשר הוא סוגר אותה היא לא תיטרק ברעש ותעיר את בני הבית האחרים.

יתרונות של ארון אמבטיה שבנוי מעץ

לרוב, כאשר בונים ארון אמבטיה בוחרים לבנות אותו מחומר גלם כמו עץ. חומרי גלם אחרים כמו למשל זכוכית או מתכת – לא עמידים מספיק לרטיבות וללחות שיש בחדרי אמבטיה. כל סוגי המתכות יכולות לתפוס חלודה לאחר שימוש קצר בהן – כאשר בונים מהן ארון לאמבטיה. באותו האופן ארון שיש בו זכוכית הוא ארון שהזכוכית בו יכולה להתמלא באבנית לאחר זמן לא רב.
אז מה עושים? כאשר בונים ארון לאמבטיה מעץ – מורחים על העץ לכה מיוחדת שהופכת אותו לעמיד לנזקי רטיבות ולחות. חשוב מאוד שתוודאו שכל ארון מעץ שאתם מתקינים בחדר האמבטיה שלכם יהיה בעל עמידות למים ולחות. עוד חשוב שתשימו לב שגם פנים הארון עמיד למים ולא רק החלק החיצוני שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Skip to content