האם כדאי לבנות ארונות אמבטיה בעזרת נגרות מותאמת אישית?

עיצוב חדר האמבטיה שלכם יכול להשפיע על איכות החיים שתהיה לכם בבית. כאשר אתם מעצבים את החדר הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא להתאים באופן אישי את כל הפריטים בחדר לטעם האסתטי והעיצובי שלכם ולצרכים הפרקטיים שלכם בחיי היומיום. אחת הפעולות שיכולה לסייע לכם לעשות זאת היא לבנות ארונות אמבטיה באמצעות נגרות מותאמת אישית. יש הבדל גדול מאוד בין קנייה של ארון אמבטיה שיש בכל חנות ובין עיצוב ובנייה מותאמת אישית של הארון באמבטיה שלכם.
החברה שלנו, חברת לוי אמבט, עושה בדיוק את זה. אנחנו מתמחים בבנייה של ארונות אמבטיה בהתאמה אישית מלאה לדרישות ולצרכי הלקוחות שלנו. יש לנו ניסיון רב ועשיר בעיצוב כל סוגי הארונות לחדרי האמבטיה. החברה שלנו כוללת צוות מקצועי אמין, אדיב ובעל ניסיון רב שמקשיב לאופן שבו אתם מתארים את הארון שתרצו לחדר האמבטיה ומקים את החזון שלכם לחיים.

בניית ארונות אמבטיה – מה צריך לקחת בחשבון שבונים אותם?

בעת בניית ארונות אמבטיה יש מספר מאפיינים שחשוב לקחת בחשבון:

  • קודם כל חשוב למדוד את מידות הארון שאתם יכולים לבנות – מבחינת החלל הפנוי שיש בחדר לארון.
  • חשוב לשים לב לחלוקה הפנימית של הארון (כמה תאים יהיו בו, האם יהיו בו יותר תאים או יותר מגירות? מה יהיה הגודל והנפח של כל תא).
  • חומרי הגלם מהם תבנו את הארון.
  • המראה החיצוני של הארון – איזה צבע הוא יהיה, האם הוא יהיה עם פיתוחי עץ וכדומה…

מתן תשומת לב לנושאים אלו ולעוד נושאים נוספים תאפשר לתוצאה הסופית של תהליך בניית הארון – להיות מותאמת לכם באופן מלא מכל הבחינות.

ארונות אמבטיה בהתאמה לגיל השלישי – מה זה אומר?

אחד הנושאים שחשוב לשים לב אליהם גם כאשר אתם בונים ארון לאמבטיה שלכם בגיל 40 או 50 הוא התאמה של הארון לגיל השלישי. בגיל השלישי הגוף של רובנו עייף יותר, חלש יותר ופחות גמיש. הרבה אנשים בגילאים אלו נעזרים במקל או בהליכון להליכה. לכן, כאשר מתכננים ארונות אמבטיה לגיל השלישי חשוב לשים לב שתאי הארון לא יהיו מאוד גבוהים כך שצריך לעלות על סולם או שרפרף בשביל להוציא מהם פריטים וגם שהם לא יהיו נמוכים מאוד – כך שצריך כל הזמן להתכופף בשביל להוציא מהם פריטים.

למה עוד חשוב לשים לב בעיצוב חדר אמבטיה מלבד הארונות?

עיצוב חדר אמבטיה הוא הרבה יותר מרק לעצב בו את הארונות. כאשר מעצבים חדר אמבטיה חשוב לשים לב לכך שהחדר יהיה שימושי ושיהיה נוח להיות בו. חשוב לתכנן את הצבת הפריטים השונים בחדר (אמבטיה\מקלחון, שירותים, כיור, ארונות) כך שהסידור שלהם יהיה אופטימלי ויאפשר שימוש נוח בחדר. עוד חשוב לשים לב שאתם מעצבים את החדר תוך שימוש בחומרים שנוגדים רטיבות. כאשר מעצבים ארון לאמבטיה חשוב לצפות אותו בצבע וחומרים מיוחדים שימנעו ממנו לתפוס רטיבות שתהרוס אותו ואף יכולה לגרום לעובש.

עיצוב חדרי אמבטיה – איך תדעו מה העיצוב המתאים לכם?

לא תמיד כולם יודעים מה העיצוב שהכי מתאים לחדר האמבטיה שלהם. זוהי משימה קשה להתחיל לעצב חדר שלם מבלי שיש לנו רקע או ניסיון קודם בכך. הדבר הראשון שעליכם לעשות כאשר אתם רוצים לעצב מחדש את חדר האמבטיה שלכם הוא להתחיל לתת לדמיון חופש. תתחילו לדמיין מהו חדר האמבטיה שתמיד רציתם שיהיה לכם. לאחר מכן אפשר לפנות למעצב פנים ולשתף אותו בחזון שלכם לחדר.
מעצב הפנים ידע להתאים את החזון שלכם לחדר למציאות בשטח – כלומר לתוואי החדר ולתקציב שעומד לרשותכם. אם אתם רוצים למשל שהארון יהיה עם משטח שיש או גרניט עליו – מעצב הפנים יוכל להציע לכם חומרי גלם שיראו לא פחות טוב, אבל המחיר שלהם יהיה זול יותר באופן משמעותי.

3 הטעויות הכי שכיחות בבניית ארון אמבטיה

יש הרבה טעויות שאנשים עושים כאשר הם בונים ארון לאמבטיה שלהם. 3 הטעויות השכיחות ביותר הן:

  • תכנון הארון לטווח הקצר – חשוב לתכנן את הארונות באמבטיה שלנו כך שנוכל להשתמש בהם גם בחמש עשרה או עשרים השנה הבאות.
  • בחירת חומרי גלם לא איכותיים בשביל לחסוך בכסף – בסוף זה יעלה לכם ביוקר!
  • תכנון לא נכון של התוואי הפנימי של הארון.

ניתן להימנע מטעויות אלו בעזרת מעצב או מעצבת פנים מומחים שיסייעו לכם בתכנון ובנייה נכונים יותר של הארונות.

5 טיפים שיעזרו לכם להתאים בין ארון האמבטיה שלכם והסגנון האישי שלכם

כאשר אתם מעצבים את הארון באמבטיה שלכם ואתם רוצים שהוא יתאים לסגנון האישי שלכם:

  1. תחשבו איזה צבעים אתם רוצים שהארון יהיה בהם.
  2. תקפידו להתאים בין עיצוב של הארון והעיצוב של הפריטים האחרים בחדר (אריחי הקרמיקה, המקלחון, האמבטיה).
  3. אל תתחשבו במה שאנשים אחרים אומרים או אוהבים – תעשו מה שאתם אוהבים!
  4. אם אתם לא יודעים מה הסגנון האישי שלכם – תסתכלו על חדרי אמבטיה של חברים או משפחה ותשאבו מהם השראה.
  5. זה בסדר גם לומר מה אתם לא אוהבים ולא תרצו ולא רק מה כן. למשל, יש אנשים שלא רוצים שהארון שלהם יהיה לבן, שחור או עשוי מעץ טבעי – וזו נקודת התחלה, שתעזור לכם להבין טוב יותר מה העיצוב שאתם כן רוצים לארון.

מה עדיף לבנות ארון אמבטיה חדש או לשפץ את הארון הקיים ולשדרג אותו?

באופן כללי, לכל ארון כמו לכל חפץ אחר יש זמן בו הוא סיים את תפקדו וכבר לא ניתן להשתמש בו. מומלץ אחת לחמש עשרה שנה (במקרה ואין תקלות חמורות בארונות לפני זה), להחליף את הארון באמבטיה שלכם. החלפת הארון היא לא צביעה מחדש של הארון או תיקון הדלתות בו – אלא תכנון ארון חדש מאפס ובנייה של ארון חדש וטוב יותר.
תמיד עדיף להשקיע בבניית של ארון אמבטיה חדש מאשר לשפץ את הארון הקיים ולשדרג אותו. רוב הארונות בנויים מעץ. בחדר האמבטיה ארון מעץ יכול לספוג לחות רבה ורטיבות וזה פוגע באיכות שלו. לחות ורטיבות רבות גורמים לעץ להירקב או לעלות עובש. למעשה ברגע שהארון שלכם מתחיל להירקב אין לכם הרבה ברירות אלא להחליף אותו.

סיכום – או למה חשוב לשים לב כאשר אתם מזמינים ארונות אמבטיה בנגרות אישית?

לסיכום, כאשר אתם רוצים להזמין ארונות אמבטיה בנגרות אישית, חשוב שתדעו מה הצרכים שלכם מהארון ומה הסגנון שאתם אוהבים. גם אם אתם לא יודעים את הדברים האלו בזמן שאתם פונים למי שיבנה לכם את הארון – התפקיד שלו הוא לעזור לכם לדייק ולהבין מה בדיוק אתם רוצים, צריכים ומה אתם יכולים לקבל במסגרת רצונות וצרכים אלו בתקציב שיש לכם. איש המקצוע שיבנה לכם את הארון ידע להכווין אותכם לתוצאה של ארון שיהיה הכי טוב שניתן. חשוב לדעת, שאין דבר כזה ארון מושלם שיענה על כל הדרישות שלכם – כי לרובנו אין תקציב בלתי מוגבל לעיצוב ולבנייה של הארון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Skip to content