ארון אמבטיה- חשוב לבחור נכון!

אפשר לומר כי אחת הרכישות הכי חשובות לבית הוא ארון אמבטיה במקום הכי שימושי בבית. תארו לעצמכם מצב שאתם חובבי תכשירי ניקיון אישי (כן יש דבר כזה) ויש לכם מוצרים לשיער, לפנים, לגוף. לרחצה, לטיפוח, לשהייה במקלחת. איזה ארון אתם חושבים יכול להתאים לכם?.

האם תבחרו בארון קטן, וגם בתוספת משמאלו או מימינו? האם תבחרו בארון רחב בעיצוב כוננית לסידור מגבות. האם הוא יהיה דמוי תריס שזה הטרנד הכי גדול היום בעיצוב ארונות אמבטיה. האם אתם רוצים שהוא יהיה גבוה? נמוך? תלוי? מרחף.

יש היום כזה שפע של ארונות אמבטיה שבסופו של דבר זה גם עלול לבלבל אתכם ולכן לפני שאתם הולכים לרכוש ארון אמבטיה, אתם חייבים לשאול את עצמכם כמה שאלות.

החוק הראשון ביחס לרכישת ארון אמבטיה הוא- לקנות מה שמתאים לכם ולא מה שראיתם אצל השכן או דמיינתם בראש. הרבה פעמים אנשים רוכשים מוצרי חשמל, ארונות ואפילו דירה שלא מתאימה לצרכים שלהם. זה לא בעיה להתבלבל, זה אנושי אפילו אבל כדי שזה לא יקרה לכם, מוטב שתבינו מהם השיקולים שצריכים להנחות אתכם ברכישה של ארון אמבטיה.

קווים מנחים לרכישת ארון אמבטיה

  • מה גודל של האמבטיה שלכם? האם יש בה מקלחון או אמבטיה וכמה מקום בעצם נשאר לארון כזה שיגרום לכם גם לנוח בחדר האמבטיה בחופשיות ולהתארגן בו, כפי שאתם רגילים.
  • האם אתם מתכננים בקרוב שיפוץ של האמבטיה, החלפת אמבטיה במקלחון ואז יהיה לכם יותר מקום לארון. האם אתם מתכננים להרחיב את האמבטיה? להוסיף מקום. כל אלה קובעים את השטח שיהיה זמין לארון.
  • כמה אנשים משתמשים בחדר האמבטיה ומה הם מתכננים לאחסן שם. כאשר מדובר בהורים וילדים בוגרים שלכל אחד מהם יש חדר, אז כדאי מאוד שאת כל תכשירי האיפור והטיפוח האישיים הם יניחו על טואלט בחדר שלהם ובארון האמבטיה הם ישתמשו נטו רק למגבות ולתכשירי רחצה ואם אין מקום, גם אותם יש לאחסן בחדר.
  • האם חדר האמבטיה שלכם משמש גם לאיפור, גילוח? סידור שיער או שבחדרים הפרטיים שלכם אתם נוהגים לעשות זאת ובאמבטיה נטו להתקלח?
  • איזה צבעים אתם אוהבים בחדר האמבטיה שלכם? האם אתם מתחברים לצבעים כהים או בהירים? ומה צריך להיות הסגנון של חדר האמבטיה. מודרני? עתיק? מינימליסטי?. הסגנון יקבע את הדוגמה של כל ארון אמבטיה.
  • מאיזה חומר אתם מעדיפים את הארון שלכם באמבטיה? יש כמה אופציות של חומרי גלם עמידים בפני לחות ומים, ואתם תצטרכו לבחור ביניהם גם לפי העיצוב של הארון.
  • האם אתם מעדיפים ארון תלוי, עומד או מרחף?
  • האם אתם אוהבים מראה עץ בחדר האמבטיה?
  • האם חדר האמבטיה שלכם כבר מעוצב או שאתם יודעים כיצד תרצו לעצב אותו, כדי שארון האמבטיה שתרכשו יתאים לו גם אחרי העיצוב מחדש.

ארון אמבטיה בעיצוב אישי

רבים היום, בעיקר מי שעומד לפני שיפוץ דירה או רכישת בית חדש לא רוצה לרכוש ארון אמבטיה סטנדרטי אלא מעוניין להזמין ארון אמבטיה שמתאים לצרכים שלו בדיוק.

הזמנת ארונות אמבטיה מותאמים אישית היא מגמה רחבה מאוד בעולם ארונות אמבטיה. אנשים יכולים לקבוע מה גודל הארון שלהם, חומר הגלם שלו, העיצוב ועד לאלמנטים חדשים או לעיצוב שלא קיים בקטלוג היצרן.

כך תוכלו לזכות בארון אמבטיה מיוחד משלכם שעונה על כל הצרכים שלכם בדיוק והוא יספק אותם במלואם. חדר האמבטיה שלכם תמיד יהיה מסודר, הכל יהיה מאוחסן. הוא ייראה אסתטי ונקי וגם העיצוב יהיה ממש לפי טעמכם.

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות כדי להזמין ארון אמבטיה בעיצוב אישי הוא לפנות לחברה יצרנית ידועה, בעלת ניסיון בייצור ושיווק של ארונות אמבטיה. עם ידע והבנה לגבי מה שמתאים לחדר האמבטיה שלכם. היום אפשר לצלם את השטח ולהביא את הנתונים לאנשי המכירות, והם יידעו גם לפי הגודל וגם לפי הסגנון של הרצפה או החלל להתאים עבורכם את הארון שיקלע לצרכים וגם לתקציב שלכם.

תוכלו לרכוש ארון לבן, שחור. בצבע תכלת או ירקרק. המגמה המובילה היום בתחום- הכנסת הטבע לתוך חדר האמבטיה. הכי טבעי להתקלח…

Skip to content