ארון אמבטיה מעץ – ייחודי ויפה

אחד הדברים הכי חשובים שיש בכל חדר אמבטיה הוא ארון אמבטיה. יש היום כל כך הרבה סוגים וסגנונות, מרקמים וגוונים אבל על דבר אחד אין עוררין- ארון אמבטיה במרקם עץ נותן תחושה חמימה וכפרית ומתאים לכל עיצוב שתבחרו.

ההתרחקות שלנו מהטבע היא כל כך קרדינלית בעידן הדיגיטלי הנוכחי. אנחנו מדברים עם אנשים באמצעות אפליקציות, יושבים מול המחשב ומנהלים אם העולם שלנו באמצעות טאץ', החיבור לטבע חסר לנו ומשום כך יש נטייה מאוד גדולה להכניס הבייתה כל מה שהוא טבעי, זה הטרנד הכי גדול היום.

זה מתחיל בריהוט עשוי עץ. גוונים של טבע: ירוק, תכלת, צהבהב, צבעי אדמה. כל הצבעים החמים. גם באמבטיה זה קורה העץ מככב בהרבה מאוד גרסאות של ארונות עשויים רק מעץ או משולבים עם עוד צבעים. זה חם, זה יפה וזה הכי מודרני.

טיפים לבחירת ארון אמבטיה

  • לפני שאתם הולכים לרכוש ארון אמבטיה, החליטו היכן אתם רוצים להציב אותו וקחו מידה.
  • בחירה של ארון אמבטיה נקבעת לפי מספר האנשים המשתמשים בארון הזה ולכן הפונקציונאליות חשובה.
  • חישבו מה אתם עומדים לאחסן בו? האם רק מגבות או אולי גם תכשירי בישום וניקיון.
  • האם אתם זקוקים למשטח רחב על הארון כדי להניח עליו דברים או לא.
  • האם אתם רוצים שהארון יהיה מרחף, על רגליים או על גלגלים?
  • האם אתם רוצים שהכיור יהיה מונח עליו?
  • האם צריכה להיות מונחת עליו גם מראה?
  • כמה מגירות אתם צריכים?
  • האם אתם מעדיפים ארון עם דלתות ומגירות או רק דלתות?
  • האם תרצו משטח אינטגרלי?
  • האם אתם רוצים משטח אינטגרלי או משטח קוריאן.

ארון אמבטיה מעץ אלון איכותי

רוב ארונות האמבטיה העשויים עץ, נבנים מעץ אלון המהווה מרכיב עיקרי במדינות גשומות וקרות. אפשר לראותו גדל בצפון אמריקה, אירופה ואנגליה והוא גדל גם בארץ ומיועד בעיקר לנגרות. יש כל מיני סוגים של עצי אלון כמו: אלון מצוי, אלון תולע, ועלון תבור בתפוצה רחבה. בנוסף במשך השנים נוספו אליהם מינים נוספים כמו אלון שעם, אלון גלעין ועוד.

אלון נחשב כץ גדול וכבר בשלבי הגדילה המוקדמים שלו הוא עשוי להגיע לגובה של 15 מ'. הוא נחשב כעץ עמיד במיוחד גם בפני מזיקים ומחלות ואף מאריך ימים.

היום נהוג להשתמש בעץ אלון לייצור רהיטים והוא גם נוח לעיבוד. ארון אמבטיה מעץ אלון יוצר אווירה של מראה כפרי וחם ומעניק תחושה של טבע. היתרון המרכזי של האלון ברהיטים בעיצוב כפרי הוא שזהו עץ אשר דוחה אבק וכתמים ולכן גם באמבטיה חוסך הרבה זמן תחזוקה על ניקיון.

העיצוב המודרני-כפרי המוביל היום את מגמת עיצוב הבית, גרם לכך שיש ביקוש גבוה לריהוט מעץ אלון כמו גם ארונות אמבטיה. כאמור הוא נוח לעבודה ויש לו מרגע רגוע ונינוח.

משטח שיש או משטח קוריאן על ארון אמבטיה?

יש היום אפשרות להזמין מעל ארון אמבטיה משטח שיש או משטח קוריאן עם כיור אינטגרלי או כיור מונח. יש לעשות אבחנה בין שני סוגי המשטחים הללו.

שיש אמבטיה משדרג כל חדר אמבטיה והוא שימושי מאוד. יש לו מקרה יוקרתי וניתן לצפות בו גם את הקירות למניעת לחות ורטיבות. אפשר לומר כי שימוש בחומרים כמו חרסינה או שיש שהם חומרים מבודדים הם אלה שמונעים מהלחות והרטיבות בחדר האמבטיה לחדר לקירות, ליצור טחב, פטריות, עובש ועוד.

קוריאן הנו חומר חדשני מודרני שיש אותו בהמון צבעים וגוונים. יש לו מרקם חלק והוא נעים למגע. הוא חומר קשיח שאפשר למצוא אותו גם בתא טייס.. הסיבה שמשתמשים בו רבות באמבטיה היא משום שהוא אנטי בקטריאלי ומונע התפתחות של חיידקים, לא סופח כתמים והוא לא משתנה ונשחק אלא הומוגני ואחיד לכל עומקו.

כאשר מדובר בחדר אמבטיה אין ספק שלקוריאן יש יתרונות רבים משום שהוא גם עמיד בפני כימיקלים שונים ולכן ניתן לתחזק ולנקות אותו ללא גרם נזק.

החיבור בין משטח קוריאן וכיור באמבטיה הוא יחידה אחת זורמת, והוא נראה מאוד אסתטי ומינימליסטי ללא כל חיבורים שעלולים לפגוע במראה. הוא מאפשר התקנות של כיורים אינטגרליים ועיצוב ללא גבול.

ארונות אמבטיה תלויים מעץ

Skip to content