ארון אמבטיה – אסתטי ומאורגן

מגמות ארון אמבטיה השתנו במשך השנים בהן יש לומר כלל לא היה ארון ועד לדירות או בתים בהם ערכו יפוץ בחדר האמבטיה ואז גם החלו להכניס אליו ארונות.

מגמות של עיצוב החודרות בשנים האחרונות גם לתחומי ריהוט הבית משקפים את המודעות ההולכת וגוברת של הישראלים לעיצוב הבית. היבוא המאסיבי מחו"ל, יחד עם האפשרויות להזמין היום ממש כמו פעם- ארון אמבטיה בעבודת נגרות מותאמת אישית, שינו את היחס לחדר הזה שבעבר לא הקפידו על העיצוב שלו ואילו היום מבינים שכניסה לחדר האמבטיה ממש יכולה לתת הרגשה של ספא ושל רהיט ופרט חשוב בחדר הזה כדי לגרום למשתמשים בו הנאה גדולה.

חדר האמבטיה הוא החדר הראשון אליו ניכנס כל בוקר ולכן חשוב מאוד שתהיה בו אווירה נעימה ושהעיצוב שלו יהיה נקי, שילוב של ארון אמבטיה בעיצוב חדר האמבטיה יוסיף אלמנט נעים, חמים זמין וכמובן מאורגן.

בדרך כלל חדרי אמבטיה סטנדרטיים בדירות הם לא מספיק גדולים ותכנון נכון של הארון אשר מכיל לרוב גם תכשירי טיפוח שונים צריך להיות בעל נפח מספיק גדול כדי לספק את דרישת האחסון. ככל שהארון יהיה יותר מתאים לצרכים, כך יהיה פחות בלגן בחדר וזה מה שחשוב.

ארון אמבטיה שחור

אחת ממגמות האופנה הכי בולטות בשנה האחרונה, הוא כניסה של צבעים כהים כמו אפור ושחור אל הבית. מה שהיה בבחינת טאבו, הפך להיות הדבר הכי אופנתי שיש.

הצבע השחור נכנס היום גם למטבח הבית וגם לחדר האמבטיה. ארון אמבטיה שחור הוא שיא האופנה והוא אלגנטי ממש כמו צבע לבן. גם בו יש משהו מאוד אסתטי ונקי כמו שצריך להיראות ארון ששומר על קו מודרני ונקי בחדר הזה. בעצם אפשר לומר שזה החדר שצריך להיות הכי נקי, הכי מסודר ועם הריח הכי טוב. זה מתאים למה שאנחנו עושים בתוכו. אנחנו מתרחצים באמבטיה, לפעמים גם מתלבשים, מביטים במראה כדי לבדוק מה קורה לנו על הפנים. מסירים את האיפור, הגברים מתגלחים. לחדר הזה יש תפקידים רבים והוא צריך לשרת כמה אנשים בתוך המשפחה, המידה וזהו החדר היחידי של כל בני הבית.

עד יום יש דירות שחדר האמבטיה כולל גם שירותים וזה באמת פחות נוח וגם משאיר פחות מקום לארון גדול אם צריך. יש דירות שכבר פיצלו את המודל הזה מטעמי נוחות ויש שעדיין לא.

מודרני זה באופנה

מה שמאפיין היום את חדרי האמבטיה ברמת העיצוב הוא הסגנון המודרני. מדובר על סגנון קליל, הרבה יותר מהסגנון העתיק הכבד שאפיין הרבה בתים בעבר. היום גם חדר האורחים וגם המטבח, פינת האוכל וחדר האמבטיה מעוצבים בסגנון מודרני. הסגנון הזה מביא אתו תחושה של מיעוט ריהוט, צבעים מאוד מודרניים כאשר כאמור מככב בהם ארון אמבטיה שחור שהוא שיא האופנה אליו אפשר לצוות בקלות כיור ברונזה וברז ברונזה ומתקבל סגנון מאוד אלגנטי ומלכותי, ואפשר גם לרכוש מראה עם מסגרת זהב, שתהווה את הניגוד המושלם לצבע השחור.

ארון אמבטיה שחור הוא כמו יהלום שחור, הוא יפה בדיוק כמו ארון אמבטיה לבן, הוא הקצה השני של האלגנטיות הנמדדת בפשטות ואסתטיקה והוא משקף את זה גם בעיצוב פשוט עם קווים ישרים. ארון שיש בו מגירות או דלתות משולב עם עץ. אין ספק שזה שיא האופנה.

מקום אחסון בארונות אמבטיה

ארון אמבטיה בחדרי אמבטיה בשנים האחרונות מתחיל להיות יותר ויותר דומה לחדרים שאנו פוגשים במכוני ספא. יש הרוכשים אמבטיה עגולה על רגליים אולם בשבילה באמת צריך חדר אמבטיה מספיק גדול שיכיל אותה. הוסיפו לזה מים חמימים ועלי ורדים צפים והנה לכם מראה מושלם של החיים היפים והרומנטיים.

אם החלטתם שהארון שלכם יהיה בצבע שחור, אז כמובן שתבחרו את שאר האביזרים בגוונים המנוגדים לו. זה חוק בעיצוב. אז אמרנו שחור וזהב ואפשר גם ללכת על שחור ולבן ויש אפילו ארון שאלה הצבעים שלו. גם שילוב של עץ ושחור נותן את הארומה הדרמטית של הארון הזה ומה שמתאים זה לשלב בו מגבות לבנות ממש כמו בספא, עם קרמיקה לבנה ואריחי רצפה בצבע שחור עשויים לתת נוק אאוט אופנתי מרשים מאוד לחדר הזה.

ארונות אמבטיה נגרות

Skip to content