ארון אמבטיה בצבע ירקרק, תכלת או עץ

בשנים האחרונות רואים יותר ויותר ארון אמבטיה בצבע ירקרק, תכלת או עץ צבעי הטבע שחודרים לכל בית זוהי מגמה של סגנון העיצוב המודרני או הכפרי האהובים מאוד על הישראלים. מדובר על קו עיצוב אשר שואב השראה ראשית מהאדריכלות המודרנית אשר החלה להתפתח בשנות השלושים במאה הקודמת.

הסגנון המודרני צמח על רקע המהפכה התעשייתית שהציגה בנייה נקייה וחפה מקישוטים, בעלת צורות גיאומטריות וראשית לכל- תמיכה פונקציונאלית במבנה. התפתחותו של סגנון זה צמחה בשנות קיומו של בית הספר הגבוה לעיצוב ואדריכלות הידוע בשם "באוהאוס" כשמו של הסגנון הזורם והייחודי הזה עצמו.

מדובר על סגנון בעל קווים ישרים ונקיים, אשר הדגש בו הוא על פונקציונאליות ויצירת איזון בין צורות, נפח וחומרים כדי להשיג את המראה הרצוי. הוא דוגל באלמנטים הכי פשוטים הקיימים כפי שהם- אסתטיקה וניקיון בחלל ועושה שימוש בחומרים כמו עץ, זכוכית, בטון ומתכת בצבעים חלקים במכנה משותף של מרקם וגוונים.

כשהטבע והמים נפגשים בחדר האמבטיה

כיום ניתן לראות ארון אמבטיה בצבע אפרפר בזלת, תכלת רך, צהבהב וירקרק, בצבע עץ טבעי וכל אלה מכניסים את הטבע לתוך החלל הזה. הסגנון המודרני מאוד מתאים לריהוט חדר אמבטיה משום שהוא גם דוגל במיעוט של פרטים ובדרך כלל מדובר בחדר שממדיו קטנים ולכן יש לבחור בקפידה כל פריט שנמצא בו מתוך שיקולים והתאמה אישית.

אם החלטתם ללכת על סגנון עיצוב ים תיכוני, הצבע ירקרק או תכלת או צהוב למשל הם גוונים מאוד בולטים באגן הים התיכון. כל מה שצריך לעשות זה להביט מבעד לחלון ולהבחין שאלה הם גם צבעי הטבע.

העיצוב הזה שואב גם את ההשראה שלו ממכוני ספא אשר הכותרת שלהם היא בריאות הגוף. כדי לנקות את הגוף וליצור אנרגיה חיובית חייבים ניקיון של מראה, זה הבסיס לרוגע הפנימי וכיוון שמקלחת או אמבטיה הם סוגים מסוימים גם של "שטיפה פנימית" מאוד מתאים לחדר האמבטיה סגנון מודרני.

ארון אמבטיה שמתאים לצרכים שלכם

בחירה של ארון אמבטיה, נעשית היום מתוך מחשבה תחילה ושיקולים פונקציונאליים. תפקידו של הארון ברור לגמרי. התפקיד שלו הוא לאחסן את כל הנדרש בחדר הזה, שכאמור לעתים רבות הוא קטן מאוד. לכן ככל שהארון יהיה מתאים לאחסון הנדרש, כך הוא ייראה יותר אסתטי ונקי כמו שצריך להיראות חדר אמבטיה ולא כפי שאפשר לראות לעתים, ערמות של מגבות ותכשירים המגובבים זה על גבי זה בשל חוסר מקום או במילים פשוטות "בלגן" בחדר האמבטיה.

זה בדיוק המקום בו צריכים להישמר השקט והניקיון כדי שייראה מספיק היגייני. ערמות של פריטים זה בדיוק הדבר המנוגד לעיצוב שחייב להיות לחדר הזה, עד שלעתים קשה לתפקד בו.

ארון נוח ופונקציונאלי יחד עם מראה תלויה עומדת או מרחפת לצד כיור מודרני ישלימו את עיצוב החדר הכה חשוב הזה.

איך ליצור חדר אמבטיה בסגנון מודרני-כפרי

יש הרבה מאוד מוצרים המוצעים היום לעיצוב חדר אמבטיה אולם כאמור אין חדר כזה בלי ארון אמבטיה שהוא הפריט הכי בסיסי שיכול לעשות לכם סדר ולכן כאמור חשוב לרכוש אותו מתוך שיקול של התאמה אופטימלית לצרכים.

כדי ליצור חדר במראה מודרני אבל חמים. יש לעשות זאת בשילוב של חומרים להם מאפיינים חמים כמו למשל ארון אמבטיה עץ, כולל מראה עם מסגרת עץ ועוד. עץ הוא חומר שמשדר חמימות ובהחלט מתאים לסגנון כפרי אותו רוצים ליצור.

כדי להשלים את המלאכה תוכלו לבחור בקרמיקה או בכיור מצויר בעל מוטיבים של פרחים הכי טבעי והכי עדין שיש. מקלחון או אמבטיה בוהקים ונוצצים שיתאימו לגוונים ולחומרי הגלם המשתתפים בעיצוב הזה.אנו ממליצים לכם להתקשר עם חברה כחול לבן המייצרת ארונות אמבטיה איכותיים ועמידים לשנים רבות. תוכלו להתרשם מליין המוצרים שלהם ולהיות בטוחים שתרכו מוצר שיש לו אבא ואימא וכתובת אם חלילה תזדקקו לשירות שלהם. אין מה להשוות בין מוצר מקומי שעליו תוכלו לקבל אחריות ושירות לבין מוצר מיובא שאם חלילה יקרה לו משהו, לא יהיה לכם לאן ולמי לפנות כדי לקבל שירות.

דילוג לתוכן