ארון אמבטיה בסגנון מודרני -מינימליסטי!

העיצוב הכי בולט היום של כל ארון אמבטיה הוא מודרני מינימליסטי. אם כן – מה זה אומר?.

אם בעבר הסגנון השולט בבתים בישראל היה כזה שאנשים שעלו לארץ הכירו בארצות מוצאם בצפון אפריקה או אירופה, היום מדובר לא פחות ממהפכה שהתרחשה בהדרגה במשך השנים ומציעה היום סגנון אחר לחלוטין.

חדרי אמבטיה עם ארון אמבטיה בסגנון עתיק כמו שהיה בעבר עם פיתוחים בצבע חום ופרזול כמו עתיק, הם כבר ממש לא באופנה. מה שכן נשאר מהסגנון העתיק הזה הוא הצבע הזהב שהוא חלק אינטגרלי ממנו והיום הוא נכנס לאמבטיה בצורה של כיור מוזהב, ברז מוזהב מראה עם מסגרת זהב ועוד.

הסגנון עצמו החום הכבד, המקושט והעמוס הופך את חדר האמבטיה למקום שנראה בדיוק כמו חדר האורחים ויש צורך להבדיל בין חדר שהוא לשימוש היגייני לבין סלון, חדר שינה ועוד מכל הבחינות.

איזה ארון אמבטיה מודרני – מינימליסטי תבחרו?

כאשר אנו מדברים על עיצוב מודרני- מינימליסטי ונרצה לעצב את חדר האמבטיה, נלך על ארון אמבטיה בגודל הדרוש לנו לאחסון אבל מאוד נקי ואסתטי מבחינה חיצונית, בלי שום קישוטים בצבע חלק מפלטה של צבעי פסטל והיום מאוד מודרני ארון אמבטיה בצבע תכלת, ירקרק, צהבהב, שחור ולבן וצבע עץ.

אלה לא סתם הצבעים הבולטים. בעידן הדיגיטלי הזה כאשר אנו מוקפים בגאדג'טים ומחשבים, המגמה של עיצוב הבית וכן חדרי אמבטיה היא להכניס את הטבע הביתה, כי התרחקנו ממנו מאוד. הצבעים הללו הם צבעי הטבע והם יוצרים אווירה מאוד חמה וכפרית בתוך הבית וזה מה שנרצה גם להרגיש בחדר האמבטיה שמעבר לזה שהוא חדר מאוד פונקציונאלי, הוא גם חדר מאוד אישי.

כמה שפחות יותר טוב- הנוסחה של המינימליזם

המשפט שהכי מאפיין עיצוב מינימליסטי הוא "כמה שפחות יותר טוב". הכוונה היא שעל ידי שימוש במיעוט פריטים שרק הם בעצם נדרשים לחדר האמבטיה כמו ארון אמבטיה בעיצוב נקי. מראה, ברז כיור ומקלחון או אמבטיה, זה כל מה שבעצם צריכים ואם תכניסו לחדר הזה שלרוב הוא קטן מאוד עוד פריטים לא נחוצים, הוא לא ייראה היגייני בכלל.

חשוב גם לבחור תאורה מתאימה שתיצור אווירה מעניינת למרות שברור שהתאורה בחדר הזה חייבת להיות מאוד חזקה כי זה גם המקום שרבים ממנו מביטים במראה ודואגים לטיפוח האישי שלהם.

בחירה של ארון בגודל הנכון הנחוץ לכם, כזה שיכול לאחסן תכשירי ניקוי לאמבטיה וגם מגבות צריך להיות אידיאלי ביחס למקום. לא לבחור ארון גדול מדי שאולי יתרום לכם מבחינת אחסון אבל לא תוכלו לזוז בינו לבין האמבטיה. תוכלו לבחור ארון אמבטיה מונח ובהמשך לו עוד יחידה עומדת אם אכן אם זקוקים לאחסון רב.

איך יוצרים חדר אמבטיה בסגנון אקלקטי נכון ?

עומס בעיצוב יכול להתאפיין גם בשילוב של כמה סגנונות שאין ביניהם כל קשר. זה בסדר לעצב את הבית וגם את חדר האמבטיה בסגנון אקלקטי שלוקח את העיצוב מכמה סגנונות אבל הם חייבים להתחבר.

חיבור בעיצוב מתייחס אל חומרי הגלם והסגנון. אם למשל בחרתם ארון אמבטיה בצבע תכלת ואתם משדכים לו מראה עם מסגרת זהב, קרמיקה מצוירת וכיור מעוטר פרחים, נוצר בלגן בעיניים.

בעיצוב אקלקטי משתמשים במוטיבים, חומרי גלם ומרקמים שמצליחים ליצור השראה ביחד. אם בחרתם בכיור מאויר עם פרחים, אתם חייבים ליצור שקט של עיצוב מסביב שייצור ניגוד לסגנון "המקושקש". כלומר- ארון אמבטיה בצבע שקיים גם בפרחים. גם המראה במרקם או חומר גלם שמתאימים לכיור וכך יוצרים סגנון שמחבר בין כמה פריטים באופן נקי ואסתטי.

חדר אמבטיה לבן

אם אתם בוחרים ללכת על חדר אמבטיה לבן תוכלו לעשות זאת בצורה מרשימה מאוד בעזרת ארון אמבטיה מעץ שעובד יפה מאוד עם הלבן ויוצר סגנון נורדי או לחלופין ארון אמבטיה שחור שמהווה ניגוד יפה בעיצוב.

תצטרכו להשתמש בצבעים בהירים שייצרו אווירה שקטה בחדר האמבטיה, החדר בו כולנו לעתים אוהבים להתבודד ולנקות לא רק את הגוף, אלא גם את הראש.

אחד הדברים עליהם מתבסס העיצוב המינימליסטי כאמור הוא מיעוט פריטים שמתחברים זה לזה בחומרי הגלם, במרקם או בגוון. חיבור כזה יעניק את השקט שאתם צריכים אחרי יום עבודה כי יש גם עיצוב שעושה "רעש" ואתם צריכים שקט.

דילוג לתוכן