ארון מראה לאמבטיה- ראי ראי שעל הארון!

ארון מראה לאמבטיה, הפך להיות אחד הפריטים הכי חשובים וחיוניים בחדר הזה, בו משקיעים לא רק מבחינה פונקציונאלית אלא גם מבחינה עיצובית. אחד הפריטים שתמיד חייבים להיות שם זו מראה, כי מי אם לא המראה פוגשת אתכם בצאתכם ובשובכם. בדרך לבילוי או לאירוע והיכן נמצאת מראה זו? תלוי באיזו מראה בחרתם ויש כמה סוגים.

כיוון שבחדר האמבטיה אין יותר מדי פריטים, המראה תופסת היום מקום הרבה יותר גדול מאשר בעבר. למי שזוכר בדרך כלל המראה בחדר האמבטיה הייתה חלק מארון קטן מאוד של תרופות, ארון מפלסטיק שהיה נוכח כמעט בכל בית.

היום יש כבר הבנה מה צריך כדי להשתמש בנוחות בחדר האמבטיה ולכן יש ארונות מסוגים שונים וגם מראות מרחפות, תלויות או מונחות. כל אחד בוחר את מה שמתאים לצרכיו.

עידן היופי והבריאות ארון מראה לאמבטיה

אנו חיים היום בעידן של יופי ובריאות ושמים דגש רב על המראה הבריא שלנו. כל זה משתקף במראה, זה הפריט שכולם צריכים בחדר האמבטיה ויש שאוהבים מראות גדולות ויש שאוהבים אותן בגודל ממוצע. חשוב להדגיש כי יש לבחור מראה שהגודל שלה פרופורציונאלי לחדר האמבטיה ושתתאים בעיצוב שלה גם לארון. ארון מראה לאמבטיה מאלה שבעבר היו מייצרים היה שילוב של ארון קטן יחד עם מראה. היום הרבה יותר נוח פשוט לרכוש בנפרד ארון ומראה.

בליין הארונות תוכלו לבחור בין ארונות אמבטיה בגדלים שונים, בגוונים וחומרי גלם איכותיים. יש היום כמובן התייחסות לכך שמדובר בחדר רטוב ונעשה שימוש בחומרים עמידים למים.

לחדר האמבטיה נכנסים היום ארונות בצבעי פסטל כמו ירקרק, תכלת בגוונים שונים. צבע עץ טבעי, שחור, לבן וניתן גם להזמין בהתאמה אישית.

מראה מגדילה- נוח ורואים שקוף!

ארון מראה לאמבטיה, הוא בעצם ארון שיש מקום להניח עליו מראה. יש היום מראות מסוגי שונים כאמור עגולות, מלבניו, מרובעות, צרות או רחבות. מראות עם או בלי מסגרת ואפילו מראה עם מסגרת זהב.

יש מבחר עצום של מראות מרחפות, עם מסגרות שחורות אלגנטיות או מראה ברונזה עתיק. כמובן שכאשר מדובר במראה תלויה , היא מעל הארון ואם יש לו משטח ולא רק כיור מעליו, מניחים עליו את כל פריטי הטיפוח הנחוצים. כך אפשר להושיט את היד ולאפל בהיגיינת הפנים והטיפוח בשגרה ולא צריך להתאמץ, כאשר מדובר במראה מגדילה -רואים הכל שקוף.

הסגנונות גם של הארונות וגם של המראות הן בתחום של ריהוט כפרי-מודרני אם נרצה להגדיר. מאוד נקיות במראה שלהן, בלי יותר מדי אלמנטים. פשוטים ומאוד פונקציונאליים. חדר האמבטיה היום הפך להיות הכי פשוט בצבעים חלקים ומיעוט של פריטים, וזה מה שנותן לו את המראה האסתטי שמחפשים לחדר הזה.

בנוסף לדגם המראה יש היום מראות שטוחות, קמורות וקעורות. מראה עומדת שזקוקה לארון או מרוחקת מהקיר ומרחפת למי שאוהב לראות את עצמו מכל זווית בלי להתאמץ.

המקום הכי מעוצב בבית- חדר האמבטיה

חדר האמבטיה של היום עם ארון מראה לאמבטיה שמתאים במידותיו לאחסון המגבות הנחוצות לכל המשפחה, הפך להיות היום המקום הכי מעוצב בכל בית. אנשים מסיירים באולמות תצוגה, מציצים בקטלוגים ברשת וגולשים לאתרים של חברות ארונות אמבטיה ומתייחסים לרכישה הזו ברצינות ומתוך שיקול דעת כמו שהם רוכשים סלון או מטבח.

דווקא החדר הקטן הזה משום גודלו המוגבל, מקבל את כל תשומת הלב. כי צריך שהוא יהיה מרשים ומעוצב, אבל צריך להיזהר מלדחוס בו יותר מדי פריטים או כאלה שלא מתאימים אחד לשני ואז התמונה היא "בלגן" וזה בדיוק מה שלא רוצים שיקרה בחדר שאחראי על הניקיון האישי של כל אחד.

זה לא במקרה שבמכוני ספא למיניהם משתמשים בחלוקים ובמגבות בצבע לבן ואפשר לראות גם את גווני הקרם. הסיבה לכך שמבקשים לתת לאורחים להרגיש שהכל נקי ולבן זה צבע טהור ונקי.

היום יש גם קאמבק גדול לצבע הלבן של הקרמיקה באריחים קטנים. זה נראה יותר כמו וינטאג' וחזרה לשנות השבעים אבל זה בדיוק מה שאנשים מחפשים.

בחדר כזה יפה להניח מראה עומדת על ארון אמבטיה בצבע עץ או תכלת, או צהוב ולהכניס קצת חיים לחדר הכי אישי בבית.

דילוג לתוכן