כיור מונח – הכי טרנדי לחדר האמבטיה

אין ספק כי המוצר כיור מונח מוכר היום לכל חובבי עיצוב הפנים, אשר דואגים לפני שהם מרהטים את ביתם, להתעדכן בכל המוצרים והטרנדים החדשים בתחום. אחד החדרים שעברו את המהפך הכי גדול אפשר לומר בבית- הוא חדר האמבטיה. הוא כבר מזמן הפסיק להיות בצבע לבן. חלקם נטולי שירותים הממוקמים בחדרון נפרד וזה באמת הגיוני. הסיבה לכך ששניהם היו יחד הייתה מיעוט מקום, אבל היום כל קבלן יודע שהרבה יותר נוח שיש בבית יותר מחדר שירותים אחד ולכן יש שמוותרים עליו לטובת עיצוב חדר אמבטיה יותר גדול.

החדר הזה שבעבר נתפס כמקום בו אנו שוהים כמה דקות רק כדי להתנקות מעל היום, לצד העידן הזה הסוגד לטיפוח וליופי, הפך אותו לאחד מהחדרים הכי מעוצבים בבית, כזה ששמים מאוד לב למה שמכניסים אליו, מה שבוחרים עבורו אם זה ארון אמבטיה, מראה, מתקן למגבות, סוג הכיור. מקלחון או אמבטיה. שמים לב כמובן גם לקרמיקה שתשלים את הז'אנר. בוחרים את סוג המרצפות והצבע. בסופו של דבר היום חדר אמבטיה הוא אחד המקומות הכי מושקעים ויש במה להשקיע. יש היום מוצרים כחול לבן מדהימים באיכותם וברמת העמידות שלהם והישראלים אוהבים חדר אמבטיה יפה ומעוצב.

סוגים של כיור- אינטגרלי עם משטח או כיור מונח?

תמונות של כיור מונח תתפלאו תוכלו למצוא בתחריטים עתיקים על בתי מרחץ וחמאמים. כיור מונח היה אחד האלמנטים הנוכחים בכל מקום כזה, לשטיפת הידיים ועוד. לרוב הוא היה עשוי מאבן או שיש כפי שהיה נהוג לגלף בזמנו ומולו סוג של קיר פסיפס או קרמיקה מצוירת.

בבתים בישראל החל מקום המדינה, לא היה כיור מונח אלא רק בבתים ערביים. בחצר תמיד אפשר היה לראות כיור מונח מצויר. בבתים בישראל היה את הכיור הרחב הלבן אליו היה מתחבר הברז. גם לא היה משטח ובארון האמבטיה הקטן היו מאחסנים תרופות וכמה פריטים חשובים כמו "ליפה" סבונים ועוד.

היום הארון בחדר האמבטיה אמור להיות סוג של "מחסן" לכל תכשירי היופי והאיפור הקיימים בשפע בכל בית, וזקוקים לאחסון בדרך כלל סוג הדברים שמניחים על השיש הצמוד לכיור הוא בשמים , מברשות שיניים, משחה ועוד. אולם את רוב הפריטים מאחסנים בארון.

המשטח הצמוד לכיור זה משהו שצץ בשנות השמונים בערך. אנשים שבנו בנים או קבלנים התחילו לשווק דירות שבחדרי האמבטיה שלהם היה כיור צמוד למשטח עליו היו מניחים את מכשירי הטיפוח למיניהם.

כיור מונח הוא מאוד מעוצב משווק בכמה גוונים ובהחלט מעניק טאץ' אופנתי לכל חדר אמבטיה.

התאימו את הכיור לחדר האמבטיה

מי שמעוניין לבחור כיור מונח צריך להבין מה הכיור שהכי מתאים לחדר האמבטיה שלו. כפי שפירטנו, היום גם חדר אמבטיה היא מקום ששמים בו דגש על עיצוב. מתאימים בין הפריטים ויוצרים סגנון מסוים וזה דורש שיקול דעת ועצה של מומחים. אם אתם פונים לחברה המשווקת ארונות אמבטיה וגם כיורים מונחים, התייעצו אתם לגבי הכיור שמתאים לאמבטיה שלכם.

תוכלו לצלם אותה ולהגיע עם הצילום לחנות. הם ינסו לסייע להם ולשדך לכם כיור שמתאים למה שיש לכם באמבטיה אם זה לצבע האמבטיה, למקלחון. לגודל החדר ולסגנון שכבר התחלתם לעצב.

רוב סוגי הכיור המונח הם בסגנון מודרני שזה הקו השולט היום בכל הבתים. שחור, לבן וגם ברונזה. מחומרי גלם עמידים. אובליים, מרובעים, עגולים או מלבניים.

מה הסגנון שלכם?

קביעת עיצוב חדר האמבטיה יכולה להיות בהמשך לסגנון העיצוב בבית שלכם או בנפרד לו. היום מעצבים כל חדר לחוד ואין מחויבות שכל הבית יהיה מעוצב באותו סגנון. לכן ראשית כדי לבחור כיור מונח לחדר האמבטיה שלכם אתם צריכים להחליט מה הסגנון של החדר עצמו. מה שיקבע את הסגנון יהיה אילו פריטים תבחרו.

אם אתם הולכים על סגנון מלכותי של אמבטיה על רגליים, ממש כמו שרואים בסרטי ההיסטוריה, אז אתם בהחלט יכולים לרכוש גם כיור מונח בצבע ברונזה, או לחלופין לבן או שחור. זה תמיד נראה קלאסי ואצילי.

התאימו לזה ארון אמבטיה גבוה בצבע נכון והנה לכם חדר אמבטיה בסגנון עתיק ואצילי.

דילוג לתוכן