מראה מסגרת זהב- כל הנוצץ באמבטיה

צבע זהב בבית בריהוט, אקססוריז, מראה מסגרת זהב באמבטיה זה הקאמבק הכי גדול שעושה עכשיו הצבע הזה לטובת עיצוב הבית וזה לא במקרה. זהב היה מאז ומעולם הנגיעות המלכותיות של כל בית ואפשר לראות אותו משתלב כמעט עם כל קו עיצובי וסגנון.

הוא מעניק תחושה של עושר ואלגנטיות ומעצבים מאוד אוהבים להכניס אותו לחדרי השינה, לחדר האמבטיה, לחדר האורחים וגם קרניזים מזהב על הקירות זה משהו שיכול להפוך כל בית לארמון קטן. הסוד בשילוב זהב בבית הוא במינון שלו ובבחירת פריטים מסוימים. שלא יהיה מצד אחד צועק מדי, אבל שיהיה נוכח ושיצליח ליצור איזו אווירה נכונה של טעם טוב. במינון הלא נכון הוא פשוט יכול לעשות רע אבל אם למשל תיכנסו לחדר האמבטיה ויהיה לכם כיור מזהב ומעליו מראה עם מסגרת זהב, אין ספק שזהו יכולה להיות ההברקה של החדר הרטוב הזה.

שלבו זהב באפורים ולבנים- מראה מסגרת זהב

כדי לשלב זהב בבית או להכניס לחדר האמבטיה מראה מסגרת זהב, מומלץ לשלב את הגוון הזה יחד עם צבעים מנוגדים שיוצרים דרמטיות במרחב. זהב ילך מעולה עם שחור, אפור או לבן והצבתו לצידם מעוררת השראה. מראה מוזהבת יכולה להתאים בחדר אמבטיה לבן לגמרי או עם ארון אמבטיה שחור או לבן או בצבע עץ. השילוב של זהב ועץ הוא שילוב מנצח.

חללים מודרניים מעוצבים עם נגיעות של זהב והשימוש בגוונים השונים נעשה על פי תכנון מראש של שילובים ובחירת גוון שיכול להיות בגוון זהב אדמדם עתיק ועד לצהבהב בהיר.

כל הנוצץ זהב הוא כאשר מדובר בעיצוב המספק הרמוניה אם מפזרים את הזהב באופן מתוחכם בנגיעות מרשימות באזור מסוים בסלון, פינת אוכל, חדר שינה וכמובן חדר אמבטיה. הוא חייב להיות בחלל קטן משום שהוא נוקט עמדה ומדגיש אותו. הוא יוצר זוהר שיש לו אמירה אסתטית ואין מתאימה ממנה לחדר ששומר על ההיגיינה והאסתטיקה של בני הבית.

חדר אמבטיה מלכותי

טרנד ריהוט ואביזרים לבית מזהב נמצא היום בשיא הביקוש עם ברזים בצבע זהב, כיורים וגם מראה מסגרת זהב, היוצרת זוהר מאופק בחלל חדר האמבטיה. שפע המראות היום מעיד על היפוך כוונה בכל מה שקשור לחדר האמבטיה. אם בעבר זה היה לכאורה החדר הכי פחות מושקע בבית, היום חושבים על כל פריט ואביזר שמכניסים אליו ודואגים שהכל יתאים ושיהיה קו מעוצב כללי שיעבור בכל הפריטים והריהוט בחדר הזה בין אם מדובר על ארון אמבטיה, מקלחון, בחירת הרצפה, הקרמיקה, האמבטיה הברזים וכמובן מראה שהיא פריט חובה בכל אמבטיה.

אפשר לראות את הקאמבק הגדול של הזהב ברשתות המציעות יותר ויותר פריטים מוזהבים כמו טפטים, אריחי קרמיקה, מוצרי חשמל מעוטרים בזהב ועוד.

מה חדש? חדר אמבטיה מוזהב!

הקאמבק הגדול של הזהב בא כמובן לידי ביטוי גם בחדר האמבטיה ולא רק עם מראה מסגרת זהב אלא עם אריחים גדולים שיש להם גימור זהב במבריק או מעט ומתאימים מאוד לחדר אמבטיה קטן בסגנון מודרני. אומנם הטרנד התחיל מעיצוב חדרי לובי של בתי מלון ומסעדות אבל הוא בהחלט גולש גם לתוך הבית והשימוש בזהב למשל בחדר האמבטיה נועד כדי "לשבור" את ההומוגניות של חדר שהוא בדרך כלל לבן מאוד, נקי ואסתטי.

יש שהולכים דווקא בחדר האמבטיה על הרבה זהב ואפשר להבין מדוע. הביקור בחדר האמבטיה הוא ביקור כל כך אינטימי ופרטי שהפינוק הוא הכוונה המרכזית בכל מה שקשור לעיצוב. כמה שיותר השקעה בפונקציונאליות מפנקת, ככה חדר האמבטיה יותר קולע למטרה הסופית שלו בטיפוח והיגיינה וזה בדיוק מה שהוא צריך לעשות.

יש משהו בזהב שהוא "מרים" כל חלל והופך אותו למשהו מיוחד במינו. זה לא רק הצבע אלא גם הניגודיות שאפשר ליצור עם חלל בצבע מנוגד כמו אפור או שחור ואז לשלב זו את הזהב באופן שידגיש את העיצוב.

אם למשל תבחרו בארון אמבטיה אפור או שחור, אין דבר יותר מתאים מאשר לתלות או להעמיד מראה עם מסגרת מוזהבת. זה כבר אומר הכל, זה נותן את הטון וזה העיצוב הכי מודרני שיש.

דילוג לתוכן