ארונות אמבטיה תלויים – חלק מהסגנון המינימליסטי!

ארונות אמבטיה תלויים הם חלק מטרנד העיצוב המינימליסטי שהמוטו שלו הוא מיעוט של פריטים. דגש על פונקציונאליות. יצירת מרחב מלא אור וגודל וזה בא לידי ביטוי בכל חלל בבית.

כאשר מדובר על חדר האמבטיה, ידוע הוא כי בדירות סטנדרטיות זהו החלל הכי קטן בבית ויש כמה פריטים קבועים שחייבים להיות פה לצורך השימושיות שבחדר הזה. חללים יותר גדולים של חדרי אמבטיה אפשר למצוא רק בווילות או פנטהאוזים או בתים פרטיים וגם בהם ניתן לעצב בסגנון מינימליסטי נקי כיוון שמדובר בחלל שצריך להיות הכי אסתטי בבית מהיות החדר הזה המקום בו כל בני הבית שומרים על ההיגיינה. אמבטיה, או מקלחת בתחילת היום או בסופה. מתחילים את היום באמבטיה, וסוגרים אותו באמבטיה. הוא חייב להיות בעל מראה מרגיע ונינוח. מאוד פונקציונאלי ושיהיה בו כל מה שצריך לפעולות שעושים באמבטיה.

מחפשים ארונות אמבטיה ייחודים לחדר האמבטיה שלכם? המאמר הזה בדיוק בשבילכם!

מהם הפריטים הנחוצים לחדר האמבטיה?

בכל חדר אמבטיה ניתן למצוא את הפריטים הפונקציונאליים הדרושים לשימוש בו. דבר ראשון גם העיצוב צריך יותר מכל חדר אחר בבית, לשדר ניקיון אסתטי ומרחב. בכל חדר אמבטיה יהיה ארון אמבטיה בו יאוחסנו הפריטים הנמצאים בכל חדר רטוב כזה קרי- מגבות, מברשת לשיער, אביזרי שיער ומי שהולך על חדר אמבטיה עם משטח ליד הכיור, מנצל אותו גם כדי להניח עליו בשמים, מוצרי איפור ועוד.

זה נכון רק לגבי דירה בה יש חדר אמבטיה אחד. כאשר מדובר בדירה בה יש עוד חדר אמבטיה כמו למשל להורים, מוצרי האיפור ותכשירי הטיפוח וההיגיינה שלהם יאוחסנו בחדר האמבטיה שלהם. מוצרי ההיגיינה של הילדים יאוחסנו בחדר האמבטיה המרכזי כמו גם מספיק מגבות לכולם.

כאשר מדובר בחדר אמבטיה המיועד לתינוקות כמובן שבאופן קבוע יהיו בו גם ברווזים ומיני צעצועים שהם חלק מהחוויה הרטובה של כל פעוט.

כאשר אין מספיק מקום בחדר האמבטיה, אפשר ללכת על ארונות אמבטיה תלויים שכן הם חוסכים במקום. מתחתם ניתן להציב סל כביסה קטן או פח אשפה לאמבטיה, מה שאי אפשר לעשות כאשר מדובר בארונות אמבטיה הנשענים על רגליים.

ארונות אמבטיה תלויים – רהיטים מרחפים!

ארונות אמבטיה תלויים הם לא רק חלק מעיצוב מינימליסטי ופונקציונאלי, אלא גם כאמור חוסכים במקום שגם כך בדרך כלל לא מצוי בשפע בחדרי אמבטיה. משום מה הם תמיד מתוכננים על שטח הכי קטן מכל שאר חדרי הבית, מה שגורם לכך שצריך לחשוב על מינימום של פריטים החייבים להיות בהם.

מלבד ארון אמבטיה תלוי, בכל חדר אמבטיה חייב להיות כמובן כיור והוא יכול להיות מונח על ארון אמבטיה או כחלק אינטגרלי עם משטח. לכיורים היום יש עיצוב מודרני המוסיף יופי לחדר האמבטיה. יש כיורים מרובעים, אובאליים בצבעים: שחור, לבן, ברונזה ועץ טבעי. לזה מוסיפים כמובן גם מראה מעל הכיור וגם זאת נישה שמציעה היום מגוון עצום של מראות מונחות, עומדות ותלויות ממש כמו ארונות האמבטיה.

הסגנון הזה של רהיטים מרחפים נחשב למילה האחרונה בתחום העיצוב. הוא נועד לנצל את המקום הכי טוב שאפשר ולא להעמיד על ארון האמבטיה למשל את המראה אלא לתלות אותה מרחפת מן הקיר. זאת יכולה להיות מראה רגילה או מגדילה- מה שתבחרו.

צבעי שמיים וטבע בחדר האמבטיה- הגוון של הוינטאג'!

בשנים האחרונות חדרו צבעים חדשים לבתים בארץ בתחום הריהוט וגם בתחום של ארונות אמבטיה תלויים אותם אפשר להשיג בצבעים של הטבע, הים והשמיים. יש ארונות אמבטיה תלויים בגוון ירוק פסטל, תכלת, לבן ועץ המזכירים את הארונות שהיו בבית בשנות השבעים בתקופת הוינטאג'.

הצבעים הללו חדרו היום גם לארונות המטבח ולריהוט של הסלון ופינת האוכל והם מככבים גם בחדרי אמבטיה. מדובר על צבעים מאוד מרגיעים וזו הכוונה- שטקס הניקיון של כל אחד בחדר האמבטיה יהיה באווירה נינוח ורגועה וכמובן שלעיצוב חדר האמבטיה יש השפעה על כך.

פריט נוסף והכרחי הוא כמובן ברז הכיור. ברז גבוה מתאים לכיורים מונחים ויש להקפיד שהפיה שלו תהיה בדיוק במרכז הכיור. ברז נמוך מתאים למשטחים אינטגרליים עם כיור ויש לדאוג שהוא לא ישפריץ החוצה אל המשטח אלא גם אל מרכז הכיור.

 

 

 

דילוג לתוכן