מראה עגולה זהב – העיצוב הכי טרנדי היום

קשה להאמין איך נראו חדרי האמבטיה שלנו בעבר ואיך החלום על מראה עגולה מזהב מתגשם, ואין ספק כי הזהב הזה חודר היום לכל בית ולא רק לחדר האמבטיה באופנים שונים.

זהב הוא צבע מלכותי שעבר נקשר לסגנון עיצוב עתיק והיום הוא מופיע בגרסאות שונות גם בסגנון העיצוב השולט היום בבתים ובחדר האמבטיה הסגנון המודרני. זהו סגנון החף מכל קישוטים מיותרים. ארון אמבטיה בסגנון הזה יהיה בעל קווים ישרים עשוי עץ או מצופה פורמייקה בצבעים ירוק, שחור ולבן, תכלת ועוד. הסגנון הזה יותר מאופק מאשר הסגנון העתיק והוא משאיר הרבה מקום לדמיון. החללים לא עמוסים ברהיטים ויש תחושה של מרחב אור ונוחות.

גם חדר האמבטיה הפך להיות מקום יותר מרווח. לא מעמיסים עליו יותר מדי ובדרך כלל בחלק מהבתים יש שני חדרי אמבטיה, אשר מפחיתים מכמות התכשירים שרוצים לאחסן בו.

הדגם העגול של מראות גם הוא חזר לאופנה ובגדול. הוא היה הלהיט של שנות השישים והשבעים והיום הוא עושה קאמבק מרהיב. יש מגוון עצום של מראות עגולות בכל מיני גדלים ומכל מיני סוגים.

מראה מראה שעל הקיר- מראה עגולה זהב

כאשר מעצבים חדר אמבטיה יש מספר פריטים אשר חייבים אותם בכל חלל כזה ויחד הם מספרים את הסיפור של הקו העיצובי. מראה עגולה זהב יכולה להתחבר גם לסגנון מודרני כמו גם קלאסי או מינימליסטי. היא אלגנטית מאוד ומשאירה טעם של יוקרה. היא משדרגת כל חדר אמבטיה ומוסיפה לו מלכותיות בטאץ' קטן ונחמד של מסגרת זהב למראה עגולה.

למי שמחפש מראה לאמבטיה כדאי לספר שהיום יש שלוש קטגוריות של מראות לאמבטיה. הדגם השטוח, זה שכולנו מכירים כבר שנים הוא הנפוץ והשכיח וכאשר אנו עומדים מולו, הוא משקף את דמותנו כפי שהיא.

בנוסף יש מראה קמורה, או מראה קעורה וכל אחת מהן תשקף את דמותו של המתבונן בה מזווית אחרת.

מי צריך מראה מגדילה?

יש היום היצע מגוון של מראה מגדילה ואיכותית אשר נשים רבות בוחרות אותה, משום שקל להן לבדוק מולה את איכות האיפור שלהן ולראות כל תו בפנים. זוהי מראה שמאפשרת לכל אחד לראות את הפרטים הקטנים. מהסוג של המראה הזו יש מראה תלויה או עומדת שאפשר להניח על ארון אמבטיה. מראה מגדילה יש גם עם תאורת LED שמתאימה לנסיעות. מראה מגדילה יש פי 5-6 ופי 8 ו-10. היא משווקת כמראה מקומרת בצבעים שחור, ניקל וברונזה שמזכירה את הזהב . ניתן להשיג גם מראה מגדילה בעלת כבל טעינה וסנסור.

אפשר בהחלט לומר כי רבים בוחרים מראה עגולה זהב הנחשבת היום לשיא הטרנד לבית שיא האלגנטיות והאמירה העיצובית, בטאץ' של מסגרת זהב מלכותית.

מראה עומדת ומראה אובלית

מראה עומדת הנה מראה שבדרך כלל ניצבת בכניסה של חדר שינה או בחדר אמבטיה גדול בו מעוניינים גם במראה שמציגה את כל הגוף. ויש גם מראה אובלית עם מסגרת זהב, מראה עגולה זהב אלגנטית ועדינה או מרחפת המיועדת בשביל ארונות אמבטיה קטנים שלא ניתן להניח עליהן מראה בגודל הרצוי.

מראה מרחפת נתלית בדרך כלל רחוק מהקיר ומעוצבת היום בקו נקי ומודרני ובסגנון של מראה עומדת או שוכבת. את המראה הסגנון שלה והמסגרת שלה, רצוי להתאים לסגנון של חדר האמבטיה. למרקם של חומרי הגלם בחדר הזה, לארון, לקרמיקה ואפילו למראה המקלחון.

היום לא מציידים חדר אמבטיה ללא שיקול דעת, אלא מנסים ממש לעצב את החלל באופן שכל פריט יזרום בהרמוניה עם עוד פריט, עד שיתקבל חדר אמבטיה נינוח ומרגיע.

אי אפשר בלי מראה באמבטיה!

אין ספק כי מראה היא אחד הפריטים הכי שימושיים וחשובים בכל חדר אמבטיה ובבית בכלל. איך שאנו נראים הוא נושא שמעניין כל אחד, ואנו בדרך כלל נשתמש במראה באמבטיה לפני שאנו יוצאים מהבית לעבודה או לבילוי וגם כאשר אנו חוזרים.

בעזרת מראה עגולה זהב נוכל להסיר את האיפור בלי להשאיר שאריות. נוכל להתאפר בצורה נוחה ולראות כל קו ותו בפנים. באמצעות המראה נוכל לנקות את הפנים, לעשות פילינג וגם לעצב לעצמנו את התסרוקת. אין כמו מראה בחדר האמבטיה ואין חדר אמבטיה שאין בו מראה.

דילוג לתוכן