כיור שחור – הטרנד הגדול באמבטיה

בעת האחרונה יש ביקוש הולך ומתגבר של כיור שחור לחדרי אמבטיה. אפשר לומר שזהו חידוש גדול משום שבמשך שנים על צבע שחור בבית, היה טאבו מוחלט והיום אפשר לראות אותו חודר בצורות שונות.

השחור משדר אלגנטיות, יוקרתיות, ניקיון וסטייל ולכן הוא מתאים לחדרי אמבטיה בסגנון מודרני וגם בסגנון עתיק, מט או מוברש. במטבח אפשר לראות אותו כשיש וחיפוי על הארונות ונדמה שזו מגמה בולטת שחדרה לא רק לחדרי אמבטיה.

השחור אגב הוא לא צבע אחד אלא סקאלה של גוונים שונים מונוכרומטיים, מעושנים, מבריקים, פחמיים ויש המשלבים אותו לרוב עם לבן, כמו למשל ארון אמבטיה בצבע לבן ועליו כיור מונח שחור. שילוב מושלם.

צבע שחור יוצר בכל חלל מרחב יותר גדול ויש לו נוכחות של אסתטיקה ושיק ממש כמו שבארון הבגדים שלנו תמיד יהיה משהו שחור, ככה זה עם הגוון הזה עכשיו גם בתוך הבית.

מגמה עולה – כיור שחור בחדר האמבטיה

משום שהצבע השחור משדר ניקיון ועוצמה, הוא עשוי להשתלב באופן אופטימלי בכל חדר אמבטיה גם בחיפוי של קרמיקה שחורה, כיור שחור, ברזים ואלמנטים נוספים בצבע הזה. קרמיקה שחורה עם נגיעות של לבן ואפור בריצוף, עשויה להיות עיצוב מושלם לחדר האמבטיה שלכם.

השחור הוא צבע מאוד דרמטי ולכן השילוב שלו עם לבן מעצים את הדרמטיות שלו ולכן אפשר לראות הרבה מאוד חדרי אמבטיה בצבעים של שחור-לבן. הניגוד הזה מעניק מראה יוקרתי וייחודי ובחירה נכונה של ארון אמבטיה, כיור, ברזים, מקלחון או אמבטיה ועוד אפשר ליצור עולם שלם של שחור לבן, שחור צהוב או כל גוון אחר שמעצב לכם חדר אמבטיה מודרני מושלם.

הבחירה באלמנטים שחורים בחדר האמבטיה איננה מקרית. שחור יוצר נוכחות ומרכז אליו תשומת לב וזה בדיוק מה שעושה כיור שחור באמבטיה. יש היום בעולם חברות של קולקציות אביזרים וכלים סניטריים לחדרי אמבטיה מהמובילות בעולם שהסמל המסחרי שלהן הוא שילוב של שחור ולבן בחדר האמבטיה. מדובר על עוצמה בין שני הצבעים שהיא נגזרת של התפיסה שלהם, האחד אור והשני חושך, שני קטבים שיודעים להסתדר מצוין יחד גם בעיצוב.

סוגי כיורים שחורים

באחת מחברות ארונות אמבטיה ואביזרים המובילות בארץ, מוצעים בקולקציית הכיורים שלהם כיור שחור מרובע דגם שליו בשחור מט. כיור מונח שחור דגם זואי בדגם ביצה. כיור רחב לאמבטיה בדגם זיו שחור מט. דגם "ימית" מונח עגול. דגם לביא חצי שקוע בשחור מט. מונח שחור דגם מילי. דגם נוגה בשחור מט. כיורים מונחים דגם קלואי ודגם מיטל, אביב, אדל, ליאת.

הדגמים כולם עגולים, מרובעים, בגדלים שונים וכל לקוח יכול לבחור את הכיור שהוא אוהב. כאשר מדובר בכיורים מונחים, חשוב מאוד להתאים אותם לארון שאתם בוחרים ושחור הולך טוב עם כל גוון אחר: ירקרק, אפור, לבן, גוון עץ טבעי ועוד.

אין ספק כי אם בעבר היו חדרי האמבטיה המקום שקיבל את הכי מעט תשומת לב מבחינת עיצוב, היום שמים דגש רב על העיצוב שלו ובחירה של אלמנטים שיהפכו אותו למקום אסתטי ונעים, וכזה המתאים לשימוש היום יומי בו- שמירה על ההגיינה.

מה עושה אלמנט שחור לאמבטיה ולבית?

כיור שחור, ארון אמבטיה שחור או כל אלמנט אחר ולא רק בחדר האמבטיה אלא גם בבית, יוצרים חווית עיצוב חדשה ודרמטית. ריצוף שחור לדוגמה יוצר דרמה משמעותית בסגנון קלאסי או אורבני, זה משהו שיוצר אינטימיות, תיאטרלי אבל גם מרגיע. המראה שמקבל בשילוב של ריצוף שחור וכיור שחור בחדר האמבטיה הוא עוצמתי ומדויק וזה מה שיקרה לכל חלל שיקבל אלמנטים בשחור בין אם מדובר בחדר האמבטיה כאמור, מטבח או כל חדר אחר. כאשר משתמשים בצבע הזה, חשוב לתת לו גם נגיעות של צבע באלמנטים אחרים. למשל מגבות אמבטיה צבעוניות, קרמיקה בצבע חלק אחר ועוד.

השחור מלביש את הבית ביוקרה ממש כמו חליפה טובה לחתן. חשוב גם להבין ששחור הוא לא צבע אחד, יש סקאלה שלמה של גוונים ובתוכה תתי-גוונים החל משחור ועד פחם ושחור מעושן ויש מבריקים ויש גם מט, ולכל גוון של שחור יש את הארומה שלו.

חדרי אמבטיה שחור לבן

דילוג לתוכן