ארון אמבטיה בסגנון מודרני – הבחירה המושלמת

הסגנון השולט היום בבית הוא מודרני וגם ארון אמבטיה בסגנון מודרני הוא המילה האחרונה בתחום העיצוב. מדובר על סגנון מאוד לא מרובע, שמתאים לכל מיני מרקמים, גוונים וחדשנות ולכן הוא כל כך פופולרי היום.

כאשר מדברים על עיצוב חדר אמבטיה השמים הם הגבול. יש היום המון אביזרים בעלי סגנון מסוים כמו ברזים, אמבטיות או מקלחונים. יש קרמיקות שונות בגוונים חלקים או דווקא אפורים ושחורים שנכנסו גם למטבחים. יש קרמיקה מצוירת. כיורים מעוצבים היום מכל מיני סגנונות וגם הדבר הכי חשוב- ארון אמבטיה מתאים היום להמון חדרי אמבטיה בסגנונות שונים משום שהאמירה שלו מאוד מודרנית וגמישה.

היום יש מגוון עצום של חומרי גלם ושילובים שניתן לעשות ולתת מענה לכל לקוח ולכל חדר אמבטיה, גם אם מדובר בפונקציונאליות וגם אם מדובר בעיצוב.

מה זה בעצם סגנון מודרני?

סגנון מודרני כשמו כן הוא- הקו הכי מודרני המוצע היום בעיצוב הבית וחדרי אמבטיה. אם שמתם לב, הרי שבשנים האחרונות יצאו מרוב הבתים כל הרהיטים הכבדים בצבעם החום כהה מעץ מלא, אלה שנעשו עליהם פיתוחים לעתים גם בעבודת יד ושרובם יובאו מחו"ל. היה מי שחשב שחדר האמבטיה יעוצב עם ארון אמבטיה עתיק וזה יעניק לו מראה מלכותי וזה אכן היה כך, בשילוב כמובן אמבטיה עומדת על רגליים ממש כמו זו שרואים בתחילת המאה בסרטים תקופתיים. גם הברזים נראו עתיקים ובצבע נחושת או פליז וכל שאר האלמנטים בחדר האמבטיה לבשו מראה ישן נושן עתיק וייחודי.

היום קורה בדיוק ההיפך, את הרהיטים הכבדים מחליפה הקלילות בעיצוב הבית, זו שנותנת אוויר לנשימה וגורמת לנו להרגיש הרבה יותר נוח. (תודו שלהיכנס לחדר אמבטיה עתיק דורש גם איזה אגרטל עם ורדים בצד וניחוח של פולחן וקצף).

אחד המאפיינים המובילים של הסגנון המודרני הוא הקווים הישרים או עגולים או אובאליים שיש להם תנועה וזרימה בחלל בין אם מדובר בשולחנות ובין אם מדובר בארון אמבטיה בעל קומה אחת, או שתיים במבנה מאוד פשוט ומינימליסטי.

 

ארון אמבטיה פונקציונאלי!

חדר האמבטיה הוא המקום הכי אישי בכל בית, בו כל אחד עושה לעצמו פולחן של ניקוי מהיום שחלף, גם פנימי וגם חיצוני. היום אנשים יודעים לתת דגש בבחירה של ריהוט אמבטיה שלא כבעבר, כאשר לא היה היצע מגוון וגם אנשים לא ריהטו את הבית שלהם לפי סגנונות, מה שאפשר להגיד שבהחלט קורה היום ברוב הבתים בישראל. כולם מעוצבים בסגנון מסוים ואת כל הפריטים לכל החדרים מזמינים בהתאם לסגנון הנבחר ולכן ניתן לראות כיום יותר מתמיד חדרי אמבטיה מעוצבים בהרבה בתים בישראל.

אם מסתכלים על קולקציות של סוגי ארון אמבטיה, אפשר להבחין בקלות בשני סגנונות שולטים: מודרני ומינימליסטי שהם מאוד דומים. המוטו של שני הסגנונות הללו הוא כמה שפחות פריטים בחלל, במיוחד אם מדובר על חדר אמבטיה קטן. התאמה של פריטים ואביזרים אחד לשני ולא לזרוק מכל הבא ליד לתוך החדר הזה. ובעיקר לרכוש ארון אמבטיה שיכול לאחסן את כל מה שזרוק מסביב כדי ליצור את הסדר והניקיון בחדר הזה. עם כל הדגש על עיצוב, המטרה המוצהרת של רכישת ארון אמבטיה היא לאחסן את מה שיש בחדר הזה.

שינוי קטן- עיצוב גדול !

אם אתם מרגישים שחדר האמבטיה שלכם כבר בלוי ומוזנח ויש לכם צורך לבצע בו שינויים, התחילו מן הקל אל הכבד. כלומר אתם לא חייבים לעקור את כל הקרמיקה ולהחליף אמבטיה ובכמה חידושים קטנים תוכלו לעצב חדר אמבטיה כלבבכם.

תוכלו לצבוע את הקירות בצבע שמתאים לחדר רטוב, או להחליף את הקרמיקה או אפילו להדביק עליה מדבקות קישוטיות שיעניקו לה מראה חדש. ואם יש לכם ארון אמבטיה שכבר לא מצליח להיסגר מרוב שדחסתם לתוכו מכל הבא ליד, זה הזמן להחליף אותו למשהו קצת יותר גדול ויותר מודרני.

היום חדרי אמבטיה מעוצבים ממש כמו בספא. יש המון חדרים לבנים אם ארונות לבנים. גם צבעי הרקיע ירקרק וכחול עובדים יפה, צהבהב או לחלופין עץ טבעי חשוף. זה הטרנד הכי גדול היום גם בארונות וגם במראות.

תוכלו לעצב חדר אמבטיה מודרני בסגנון כפרי או בוהו שיק, או נורדי שכולם אגב מאופיינים במיעוט פרטים ועיצוב אסתטי אחיד ועקבי.

דילוג לתוכן