חדרי אמבטיה יוקרתיים – טרנד עולה

חדרי אמבטיה יוקרתיים הם היום הדבר הכי חם בתחום עיצוב הבית הישראלי. זה לקח הרבה מאוד שנים, עד שעם ישראל "נפרד" מהעיצוב הגלותי שאפיין את הבתים בארץ גם מה שנקרא בסלון, גם בחדרים ובטח שבחדר האמבטיה.

בשני העשורים האחרונים כאשר התרבו הטיולים לחו"ל וגם המדיה מחברת אותנו לערוצי טלוויזיה בתחומי עיצוב הבית, התגברה המודעות בארץ לגבי הנושא של עיצוב וההבנה שלכל משפחה מתאים סלון אחר, ומטבח אחר וחדר אמבטיה אחרת והנושא של התאמה וטעם אישי היו השיקול המרכזי ברכישת ריהוט לבית וגם ארון אמבטיה, כיור, ברזים ועוד. כלומר- אם בעבר כמעט בכל הבתים היה את אותו עיצוב ואותם רהיטים, היום אנו חיים בעידן בו לאנשים איכפת מאוד מסביבת המחייה שלהם והם מטפחים ומעצבים אותה לפי טעמם האישי ללא פשרות לכן ניתן לראות בבתים רבים חדרי אמבטיה מעוצבים ויוקרתיים לפי טעם הלקוח.

הפתיחות לעיצובים חדשים ולסגנונות אחרים מביאה אתה גם שביעות רצון מצד הלקוחות שרוצים להרגיש בבית שלהם תרתי משמע בבית, וזה אומר שהם יאהבו כל מקום שהם עיצבו בו או שכרו לשם כך אדריכל או מעצב פנים/

חדרי אמבטיה יוקרתיים לא רק בבתים פרטיים

אם הנישה של חדרי אמבטיה יוקרתיים הייתה שייכת בעבר לבתים חד קומתיים, פנטהאוזים או וילות, היום אנשים רוצים חדרים כאלה גם בדירה שלהם. זה אומר שהם ילכו ליצרנים הכי מובילים בתחום, ולא לפני שהם יסקרו את השוק ויבינו מהן המגמות היום. איזה ארונות אמבטיה הכי הולכים היום? איזה עיצובים מוצעים לחדר האמבטיה. האם מקלחון או אמבטיה? מה סוג הקרמיקות הכי חדשניות לחדר הרטוב הזה. מהם הצבעים האופנתיים של חדרי האמבטיה היום ומתוך המגוון העצום והידע שהם יקבלו, הם יבחרו את חדר האמבטיה האולטימטיבי שלהם.

אפשר לומר כי זהו החדר הכי אינטימי בכל בית. זה המקום בו כל אחד מתקלף "ומתנקה" מיום העבודה שלו וגם מנקה את הראש. זה המקום בו נרגעים מתחת לזרם המים, משתיקים את המחשבות והטרדות ויוצאים כמו חדשים.

יש אנשים שאוהבים לעשות אמבטיות, ויש שאוהבים לשהות מתחת לקילוח המים במקלחון זמן ארוך, זה סוג של טקס ופולחן אישי של ניקיון, היגיינה אבל גם של ניקוי פנימי. סוג של עיסוי לגוף שמעניק שקט ושלווה.

מגמות העיצוב של חדרי אמבטיה יוקרתיים?

בכל חדר אמבטיה תמצאו בדרך כלל את אותו ריהוט ואביזרים. זה מתחיל מכך שחייבים ארון אמבטיה בו ניתן לאחסן את תכשירי הניקוי והטיפוח, כך שיש אפשרות לרכוש ארון של שני חלקים אם אחד לא מספיק לאחסון. ואם לא צריך לאחסן יותר מדי אז אפשר ללכת על ארון אמבטיה מינימליסטי וקטן רק למגבות בהנחה שאת שאר התכשירים מאחסנים במקום אחר.

גם מראה היא חובה בחדר אמבטיה אלא מה. לצורך טיפוח, גילוח, איפור ועוד. היום יש סוגים שונים של מראות תלויות או נשלפות, מגדילות או רגילות וכל אחד יכול לבחור את מה שמתאים לו לא רק מבחינת הסוג אלא גם מבחינת העיצוב.

יש ארונות בצבעים של שחור ולבן, עץ טבעי אבל גם צבעים שעושים שמח כמו צהבהב, תכלת, ירקרק ועוד שמכניסים צבע וחיים לחדר הזה ומקובל היום להכניס את הגוונים האלה גם לחדרים נוספים בבית. אלה הם צבעים מאוד ים תיכוניים שמושפעים מהאזור שלנו ומכניסים חיים הבייתה וגם לחדר האמבטיה.

לריהוט חדרי אמבטיה יוקרתיים כמובן שבוחרים באביזרים ובפריטי הריהוט הכי איכותיים הקיימים.

חומרי גלם עמידים ללחות ומים- ברזים שלא מחלידים ועוד

השיקולים בבחירת ריהוט ואביזרים לעיצוב חדרי אמבטיה יוקרתיים מתחילים מבחירה של חומרי הגלם. אלה חייבים להיות מהאיכות הגבוהה ביותר. כאשר מדובר בארונות כמובן שבוחרים בארון אמבטיה שעשוי מחומר גלם עמיד בפני לחות ומים, כי זה השיקול הראשון ולכן יצרנים מובילים יודעים להציע היום ארונות מאוד עמידים לשנים רבות. יש ארונות אמבטיה על רגליים, תלויים. קטנים או יותר גדולים. של יחידה אחת או יותר וגם בהתאמה אישית.

אביזרים נוספים איכותיים שיהפכו כל חדר אמבטיה ליוקרתי הם ברזים מיוחדים במינם, הן בעיצוב והן בפונקציונאליות שלהם. בנוסף כיור שמתאים לברז מונח או מותקן בגוון שמתחבר לברז וגם לארון עליו הוא מונח וגם לעיצוב הכללי ולסגנון של חדר האמבטיה.

דילוג לתוכן