ארון אמבטיה בסגנון מינימליסטי

אין ספק כי המראה הנקי, המינימליסטי הוא זה ששולט היום בהיצע ארון אמבטיה כפי שבא לידי ביטוי בקולקציות החדשות של החברות המובילות והמוצר הזה שואב השראה ממגמות העיצוב השולטות בריהוט הבית.

הקונספט הכללי המוביל היום את עיצוב הבית, הוא פרידה סופית מהסגנון הקלאסי המכביד אולם חשוב לציין כי יש גם אלמנטים קלאסיים המשתלבים בחדרי אמבטיה כמו כיורים מצוירים, ברזים בסגנון עתיק ועוד.

גם גווני הארונות מעידים על פתיחות, חדשנות ורעננות עם צבעים כמו צהוב, אפור עכבר, ירקרק- צבעים שהיו הפופולריים בשנות הששים והשבעים. גם הסגנון של הארונות, גם העיצוב וגם הגוונים יוצרים אקלקטיות מעניינת של הרבה מאוד תקופות המשתלבות יחד במכנה משותף של חומרי גלם, מרקמים, טקסטורות וצבעים.

הסגנון המינימליסטי דוגל במינימום של פרטים בחלל, וגם הארונות והאביזרים מביאים זאת לידי ביטוי בגודל הארונות ובנפח שלהם. אין סיכוי שהיום חדר אמבטיה יהפוך- כמו מה שהוא היה פעם למחסן של תרופות ובשמים. היום אלה נכנסים לקטגוריה אחרת של אחסון בכל בית.

ארון אמבטיה בצבעי פסטל

צבעי פסטל הם צבעים רכים ומרגיעים וזו אולי הסיבה שאפשר למצוא ארון אמבטיה בצבע ירקרק או תכלת או צהבהב, כי הגוונים הללו משרים רוגע וחדר האמבטיה זה המקום שבו צריך להרגיש הכי רגועים ומקלחת או אמבטיה הם טקס ניקיון וטיהור לא רק גופני אלא גם נפשי.

יש הרבה אנשים שחוזרים מהעבודה והפעילות היחידה שתעביר אותם לפאזה של "הנה הגענו הבייתה" היא המקלחת או האמבטיה שהם יעשו. זה כמו לקרצץ מעליהם את היום שעבר על כל מה שהיה בו, על הטוב והרע ולהיות מוכנים לערב נעים ושקט, בלי כל הטרדות שליוו את היום הזה ובעידן הזה לאנשים יש הרבה מאוד לחצים ומתחים והם זקוקים למנה הגונה של שקט ושלווה.

יש שעושים את זה בטבילה באמבטיה ויש שעושים את זה מתחת לזרם מים אדיר במקלחת, ובכל מקרה יש לזה פעולה של ניקיון פנימי. זהו תהליך שהרבה אנשים עוברים בלי להרגיש בכלל.

אמבטיה או מקלחון?

מלבד ארון אמבטיה בסגנון ובגוון שיתאים לחדר הרטוב שלכם, יש המתלבטים אם להתקין אמבטיה או רק מקלחון, ויש מי שממש לא מוותרים על טבילה באמבטיה והופכים את חדר האמבטיה שלהם לספא קטן וקסום.

אפשר בהחלט לומר שכל טיפוח חדר האמבטיה מבחינת עיצוב קיבל פוש רציני מהפריחה של חדרי הספא שהפכו את הטבילה באמבטיה לאירוע של פולחן הנפש והגוף. לרשות כל בעל בית היום שיש אמבטיה בביתו עומדים אין סוף מוצרי טיפוח ממש כמו בכל ספא של מלח ושמנים, ואת הטבילה שפעם היו עושים על כוסית שמפניה היום הפכו לטבילת בריאות ויש מי שלא מוותרים על זה, ובעיקר נשים.

וכאשר רוצים לשקוע לתוך אמבטיה עם מים בריח ורדים, כדאי מאוד שכל החלל יהיה מעוצב כמו ספא קטן עם הקירות הנכונים, הקרמיקה, הרצפה ובחירת הצבעים. כל אלה הפכו בשנים האחרונות את חדר האמבטיה לאחד מהחדרים הכי מטופחים וחשובים בבית ממש כמו עיצוב חדר השינה ומקדישים לזה היום הרבה מאוד תשומת לב יותר מאי פעם.

ויש דווקא את זה שמעדיפים מקלחון ואוהבים איך שהברז מתיז עליהם קילוח אדיר של מים שבינתיים גם עושה להם עיסוי בכל הגוף תענוג.

איך בוחרים ארון אמבטיה?

ארון אמבטיה כמו כל ארון צריך לשרת את בעליו ואנשים היום לא רוכשים את המוצר הזה רק בגלל שהוא יפה, או שהוא מוצא חן בעיניהם אלא חושבים על הפונקציונאליות שלו. יש כל מיני גדלים של ארונות אמבטיה, והשיקול המרכזי צריך להיות מה אני צריך לאחסן בו וכמה אנשים הוא בעצם צריך לשרת.

לפי רמת הפונקציונאליות הנדרשת ממנו אפשר להחליט מהו הארון שהכי מתאים לחדר ויספק את הצרכים של כולם. יאחסן את כל כמות המגבות הנדרשת, עם מקום אחסון לתכשירי טיפוח או היגיינה. כל אלה נלקחים בחשבון כולל כמובן התאמה לחלל עצמו. צריך למדוד אותו ולהגיע עם המידות לחברת ארונות אמבטיה אשר תוכל להציע לכם ארון שלא יגזול יותר מדי שטח בחדר האמבטיה ומצד שני בהחלט יספק את הצרכים של בני המשפחה.

קראו גם על: ארון אמבטיה תלוי

דילוג לתוכן