ארונות אמבטיה- מגמות 2022

עיצוב ארונות אמבטיה צועד יד ביד יחד עם מגמות עיצוב הבית לשנת 2022. מסתבר שמגפת הקורונה השפיעה על הראייה שלנו את החיים וגם של מובילי דעת הקהל בנושא הטרנדים והמגמות בעיצוב. היא באמת גרמה לטלטלה בעולם כולו וגרמה לשינוי בצריכה ובהרגלי החיים. שינויים רבים עברו על עיצוב הבית וחדרי האמבטיה בזכותה, ויש יותר מקום לפונקציונאליות ופחות לקישוטיות.

מגמה מאוד בולטת היא שימוש בחומרים טבעיים וכאשר מדובר בחדרי אמבטיה אז מדובר בחרס ובקרמיקה או בעץ לסוגיו. בתוך הבית כמו גם באמבטיה נזכה לראות הרבה חיפויי קיר- אנחנו נבקש לעטוף את עצמנו במעין שכבת הגנה, למרות שבדרך כלל בכל חדר אמבטיה תמיד היה חיפוי של קרמיקה על הקיר, הפעם היא תגיע בלבן שחוזר או בצבעי פסטל חלקים ומרגיעים והצבעים האלה גם יבלטו בתחום של ארונות אמבטיה מודרניים בעלי החנות הנעימה, החלקה בעלת הקווים הישרים.

מה חדש בחדר האמבטיה- ארונות אמבטיה!

חדר האמבטיה הפך להיות המקום הכי אינטימי עבור כל אחד בבית. זה המקום בו כל אחד מתנחם מתחת למקלחון או עושה אמבטיה עם מלחים ושמנים. חדרי אמבטיה מעוצבים כבר מזמן הפכו להיות סוג של ספא בכל בית גם בסגנון העיצוב, גם בצבעים ואפילו בצבע הלבן או בצבעי האדמה של המגבות שאנו רואים בכל ספא. הרצון הוא להתפנק ולעשות את זה בצורה מקצועית ממש כמו בספא.

עיצוב וגווני ארונות אמבטיה גם הם מביאים לידי ביטוי את הרצון שלנו להירגע. להגיע לשלווה במקום בו אנו מקלפים מעלינו את כל השרידים מיום העבודה ומתנקים תרתי משמע- צוללים לתוך המים או מניחים להם לקרצף מעלינו את כל המחשבות והטרדות. זה לא סוד שיש בתרבויות שונות טקסים רבים של טיהור שנעשים עם מים, משום שהזרימה שלהם מחדשת ומתחדשת גם את ההרגשה שלנו וזה לגמרי קורה לנו אחרי מקלחת או אמבטיה טובה.

נפח האחסון של ארונות האמבטיה מבטא את הגידול והשפע של תכשירי ומוצרי ההיגיינה והטיפוח והיום לא מסתפקים רק במוצרים רגילים אלא ייעודיים ולכל אחד יש את השמפו והסבון שהוא אוהב והם נבחרים ממש כמו שכל אחד בוחר את ספל הקפה שלו. יש שימת לב רבה לאיכות של תכשירי ההיגיינה וכמובן לריחות וכל אלה יכולים להיות מוצבים על הארונות או להיות מאוחסנים בתוכם. גם את המגבות היום מאחסנים בארון ויש ארונות מספיק גדולים שיכולים להכיל את כל התכולה הזו.

ארונות אמבטיה לא מחליפים כל שנה!

ארונות אמבטיה מעוצבים בסגנון קלאסי שיכול להתאים לשנים רבות, גם אם תחליפו את הקרמיקה או את המקלחון הם עדיין יתאימו לכל מיני סגנונות. בייצור ארונות אמבטיה שמים דגש רב על חומרי הגלם מהם מייצרים אותם. זה אומר שהחומרים הללו חיים בחדר רטוב בסביבה לחה ולכן צריכים להחזיק מעמד שנים רבות. ארונות אמבטיה לא מחליפין כל שנה וגם לא כל חמש שנים. החוכמה היא לרכוש כאלה שהסגנון שלהם קלאסי מודרני והם יתאימו תמיד.

אם רק רוצים לחדש חדר אמבטיה אפשר להכניס רק ארונות חדשים וכיור, וזה כבר משנה לחלוטין את כל העיצוב ויוצר את החידוש הרצוי, נותן טאץ' של משהו יותר מודרני וחדשני. אפשר גם רק להחליף ברזים או כיור או לתלות מראה חדשה והנה לכם עיצוב חדש.

קאמבק גדול למקלחונים!

במשך שנים רבות חלומו של כל בעל בית היה שתהיה לו מקלחת מפנקת וגדולה באמבטיה שהוא יכול לטבול בה, אם אפשר רצוי עם איזו כוסית של שמפניה.

היום חדרי אמבטיה הופכים להיות יותר פונקציונאליים. פחות ופחות אנשים באמת מצליחים עם לוח הזמנים הלחוץ שלהם להיכנס לאמבטיה וזהו פינוק שביום יום לא כל אחד יכול לנצל, אבל מקלחת כן.

אז אם אמבטיה הוסיפה יוקרה לחדר האמבטיה הרי שהיום יש ביקוש מתגבר למקלחון ויש ממנו סוגים שונים ובעיצובים שונים. אפשר לומר שזה הרבה יותר קליל, מהיר ונגיש. לא צריך להכין שום אמבטיה, פשוט עומדים מתחת למקלחון ויש ברזים שגם מתיזים מים ועושים עיסוי לגוף ואין הנאה גדולה מזו.

דילוג לתוכן