כיור מונח כמו תכשיט

אחד הטרנדים הכי גדולים היום בתחום עיצוב אמבטיות הוא כיור מונח. המראה הזה של הכיור המונח על גגו של ארון אמבטיה, מחדד את נושא העיצוב הדרוש היום גם בחדר הזה בבית.

לכאורה ככל שחדר מסוים בבית הופך לפונקציונאלי יותר, כך העיצוב שלו פוחת מהסיבה הפשוטה- שתופסים אותו כחלל שימושי ולא עיצובי. זה בערך מה שקרה לחדר האמבטיה במשך שנים רבות. הוא היה החדר הכי שימושי בבית, זה שחיכו לו בתור וזה שאי אפשר היה בלעדיו.

כל רכישה שנעשתה עבורו, נעשתה מתוך צורך של פונקציה. אמבטיה או מקלחון להתרחץ, ארון לאחסן מגבות. משטח ליד הכיור כדי להניח עליו תכשירים שונים.

והנה מגיע לו הכיור המונח, ולידו שום משטח. שימושי לגמרי. הכי מינימלי שיש וזה הופך את חדר האמבטיה להרבה יותר מעוצב. וזה גם מעלה את השאלה מה קרה לחדר האמבטיה שלנו בעשור האחרון.

אם כן- קרה הרבה!

הישראלים נכנסו עמוק לתחום עיצוב חדר האמבטיה

אפשר לומר שבמשך עשרות שנים, הקפידו הישראלים על רכישה של ריהוט ומוצרים פונקציונאליים לא רק לחדר האמבטיה אלא בכלל. הרצון הראשון היה לרכוש את מה שצריך, אחר כך הגיע הרצון גם לבטא את הטעם האישי ולתת לו ביטוי ברכישה.

היצרנים הבינו את זה וכאשר אתם נכנסים היום לאולם תצוגה של מוצרים סניטריים לחדר האמבטיה תוכלו לראות עד כמה הוא השתנה וכמה העיצוב שווה היום לנושא הפונקציה.

כיור מונח, הוא אחד הפריטים הכי נחטפים היום. יש אותו בעיצובים רבים, בגוונים של שחור, לבן, ברונזה ועוד. הוא יכול להיות אובאלי, עגול, מרובע, מלבני או ביצתי והוא לכשעצמו נראה כמו תכשיט באמבטיה. מי לא רוצה תכשיט כזה?.

כיור מונח כאמור מגיע ללא שום משטח, מניחים אותו וזהו. הוא תורם לעיצוב מינימליסטי ונקי שזה בדיוק הסגנון שצריך לאפיין את חדר האמבטיה.

כיור מונח בעיצוב מינימליסטי

העיצוב המינימליסטי הוא זרם ידוע בתוך העיצוב המודרני. העקרונות שלו הם להכניס כמה שפחות ואם מדובר על כיור, אז שיהיה כיור מונח בלי משטח לידו ובלי כלום.

פשוט מונח על גג הארון שבחרתם, וזה גם יכול להיות ארון מאוד קטן. הכיור הוא אמירה מינימליסטית בפני עצמה. עצם זה שהוא לא מחובר לשום משטח קרוב, והוא שונה מכל מה שהכרנו בחדר האמבטיה הקשור לכיור, כבר הופך אותו לפריט מקסים ומיוחד במינו, כזה שלא רואים כל יום ובכל חדר אמבטיה.

הוא מגיע כאמור גם בצבעים מינימליסטיים חלקים. הוא לא צבעוני הוא פשוט לבן או שחור או בברונזה, כל מה שמייצג את הסגנון המודרני. לכן קל מאוד גם להתאים לכיור כזה ארון או להיפך. וקל מאוד בכלל לעצב חדר אמבטיה בסגנון הזה.

כמובן שאת הדגם של הכיור חשוב להתאים לעיצוב הכללי של חדר האמבטיה. אם מדובר בעיצוב כפרי, אולי יהיה מתאים יותר לרכוש ארון לבן, אם מדובר בסגנון מודרני מאוד או מינימליסטי אפשר לרכוש כיור מונח בצבע שחור או ברונזה וגם להתאים לו את הברז בסגנון שמתחבר לסגנון שלו.

מאיפה לוקחים רעיונות לעיצוב חדר האמבטיה?

אפשר לומר כי הישראלים כבר לא מוותרים והם רוצים סלון יפה, פינת אוכל יפה וגם חדר אמבטיה יפה. לכן הם גם מתרשמים מכיורים למשל באולמות תצוגה ומגלים כי יש כיור מונח בכל מיני גווים וגדלים, והם גם יכולים בו זמנית להתאים בינו ובין הארון, כי לרוב כיורים מוצגים לצד ארונות אמבטיה.

הישראלים היום מחפשים והרבה. תרים אחר מוצרים חדשים, קוראים ברשת עליהם ומחפשים דגמים מיוחדים לבית שלהם. עבור רבים חדר האמבטיה הוא אחד החדרים הכי כיפיים בבית בו כל אחד נמצא עם עצמו בטקס "היטהרות" פנימי וחיצוני. כאשר נשטפים, שוטפים גם את עמל היום, את הדאגות, הלחץ והמתח. הכל זורם עם המים ולכן היום יותר מתמיד יש התייחסות רבה לרכישת הפריטים לחדר האמבטיה ולצורך שהם יהיו מעוצבים ומתאימים זה לזה כדי ליצור שפת עיצוב בחלל הזה שכל אחד נכנס אליו כמה פעמים ביום.

כיור מונח צבעוני

Skip to content