כיצד תבחרו ארון אמבטיה?

במציאות הצרכנית של היום כיצד תבחרו ארון אמבטיה? האם תעשו זאת און ליין באתר של חברה יצרנית ידועה? האם תלכו לאולמות תצוגה? כל אחד והרגלי הצריכה שלו אולם מה שבטוח הוא שהעולם הדיגיטלי על כל הערוצים שלו פתח בפני כל צרכן אפשרויות חדשות לפני שהוא מחליט החלטה צרכנית. אם בעבר כדי לקנות ארונות או ארון אמבטיה או כיור, ברזים ועוד אנשים היו יוצאים מהבית לאולמות תצוגה ובוחרים מוצרים, היום הם נעזרים בערוצים הדיגיטליים למיניהם כדי להתרשם מההיצע הקיים. לקרוא על חברות יצרניות. להשוות מחירים ולקבל מידע על כל חברה.

הם יכולים גם לגלוש לאתרים של יצרנים, להתרשם מהקולקציה שלהם, להבין מהם הטרנדים היום או מה חדש בתחום ואז ההחלטה הצרכנית שלהם תהיה הרבה יותר מגובשת ונכונה.

אין ספק שהמהפך שעבר חדר האמבטיה בשנים האחרונות מבחינת גישה ועיצוב, הופך את הנושא להרבה יותר רחב עם היצע גדול שגם עלול לבלבל ולכן הנה כמה עצות כיצד לבחור ארון אמבטיה בעידן הזה.

איזה ארון אמבטיה אתם באמת צריכים?

יש הרבה אנשים שרוכשים דברים כמו ארון אמבטיה מתוך התלהבות או השפעה. כמו לרכוש ארון דומה לזה שיש לשכנה או שהם אוהבים, אבל זה לא מה שהם באמת צריכים.

ארון אמבטיה הוא מוצר אישי. כלומר מה שמתאים לאחד לא בהכרח מתאים לאחר מבחינת הצורך. דבר נוסף הוא שלכל אחד יש את חדר האמבטיה שלו והגודל והעיצוב משפיעים על ההחלטה. בחדר אמבטיה גדול נציב ארון גדול ובחדר אמבטיה קטן נציב מה שמתאים לגודל.

בכל מקרה כמובן שכמו כל ארון- הגודל זה לא הדבר החשוב אלא החלוקה הפנימית שלו. הצורך יקבע מה החלוקה הפנימית שאתם צריכים. האם אתם צריכים ארון עם מקום להרבה מגבות, או שאתם לא מאחסנים אותן בחדר האמבטיה?. האם אתם רוצים ארון אמבטיה עם משטח שעליו תוכלו להניח את מוצרי הטיפוח שלכם או שאין לכם צורך בזה.

ככל שתבינו יותר מה הצרכים שלכם, יש סיכוי שתרכשו בסוף את הארון שבאמת ישרת אתכם.

מה העיצוב של חדר האמבטיה שלכם?

היום יש כל כך הרבה ארונות אמבטיה בסגנונות עיצוב שונים, שמעבר להחלטה מהו גודל הארון והחלוקה הפנימית הדרושה לכם, תצטרכו לדעת גם מה הסגנון שאתם מעדיפים. כדי להבין את זה מומלץ לגלוש לאתרים ולבדוק איזה סוגים של ארון אמבטיה יש היום? ממה הם עשויים? מהם חומרי הגלם הכי טובים נגד מים ולחות, שהרי מדובר בחדר רטוב.

יש ארון אמבטיה כפרי ויש ארון אמבטיה בסגנון פרובאנס בצבע לבן, ויש היום ארונות בגוונים חדשים אופנתיים שמכניסים צבע לאמבטיה וגם עיצוב מיוחד. אם אתם רוכשים רק ארון ויש לכם למשל כבר קרמיקה כמובן שתצטרכו להתאים את הגוון לצבע של הקרמיקה או המקלחון או האמבטיה הקיימים כדי ליצור שפת עיצוב הרמונית.

תוכלו להתייעץ באולם התצוגה עם נציגי החברה והם יוכלו לספק לכם מידע על חומרים, גדלים, ארונות בהזמנה אישית במידות מיוחדות, ארונות אמבטיה במבצע. ארונות שאולי חזרו מתצוגה וניתן לרכשם במחירים יותר זולים. שווה אחרי שאתם גולשים ברשת, ללכת פיזית גם לאולם התצוגה כדי לראות ולהבין איך המוצר נראה במציאות.

 

מינימליזם בחדר האמבטיה

העיצוב שהשתלט היום על הרבה מאוד חדרי אמבטיה (ולא רק עליהם אלא על כל חדרי הבית) הוא עיצוב מינימליסטי. הוא מתאים במיוחד כאשר רוצים לבחור ארון אמבטיה משום שלרוב כאשר מדובר בדירה סטנדרטית, זהו חדר קטן ולכן יש להתאים לא רק את גודל הארון אלא שיהיה גם פונקציונאלי ויוכל להכיל את כל מה שיש לאחסן בו.

כאשר מדובר על ארון אמבטיה מינימליסטי זה יכול להיות ארון מרחף, שמשאיר מקום גם מתחתיו בעיצוב נקי ואסתטי שיוצר אשליה של מרחב יותר גדול והרבה אור. בהקשר זה חשוב לומר כי גוונים בהירים יוצרים אשליה של גודל וצבעים כהים מצמצמים את הגודל. אבל אם תכניסו תאורה מתאימה לחדר האמבטיה תהיה לה השפעה על הנראות של החדר וגם על העיצוב, תוך הבלטת הריהוט קרי-ארון האמבטיה שרכשתם לפי הצרכים שלכם.

Skip to content