ארון אמבטיה בסגנון כפרי או מודרני ?

רבים נתקלו בשנים האחרונות במושגים של עיצוב, כמו למשל ארון אמבטיה כפרי.מאמר זה יעסוק בסגנון העיצוב הזה לאמבטיה ובכלל ומה ההבדל בינולבין סגנון עיצוב מודרני. עיצוב כפרי חשוב לומר או עיצוב אורבני-מינימליסטי הם שני מושגים נבדלים לחלוטין גם מבחינת תכנון וגם מבחינת עיצוב. כל אחד מהם מספק אווירה והשראה אחרת והאמת היא שאפשר גם לשלב ביניהם. לקחת אלמנטים מהעיצוב המודרני או הכפרי ולערבב אותם יחד. אבל חשוב לעשות את זה נכון מבחינת מרקמים וחומרי גלם. בית מודרני הוא כזה שהוא מביא לחזית העיצוב שלו משהו מאוד מודרני, יוקרתי וחדש והכפרי מעניק את החום והטבע בתוך הבית. יש שאוהבים יותר את הסגנון הכפרי בעיקר בעידן הזה של עולם דיגיטלי ויש המשלבים ביניהם.

ארון אמבטיה מעץ בהיר

בחירה של ארון אמבטיה בהיר תהיה נכונה גם לעיצוב כפרי וגם לעיצוב מודרני. אפשר לשלב בין שניהם גם בארון אמבטיה אחד שיש בו קווים ישרים וזוויות ישרות ומצד שני הוא קליל ומשדר נוחות ואלגנטיות של עיצוב מודרני. אפשר להניח על ארון אמבטיה כיור ואפשר גם לצייד את החדר הזה במראה תלויה ובארון אמבטיה מרחף שנותן תחושה של שיא המודרניות מצד אחד ומצד שני אם הארון יהיה עשוי מעץ או מצופה פורניר הוא ישדר את הטבעיות של העיצוב הכפרי. חדרי האמבטיה ברוב הבתים היום אינם גדולים ולכן גודלו של הארון הוא שיקול רציני ומרכזי בבחירת הארון המתאים. הוא צריך לאחסן בתוכו את הפריטים של כל אחד מבני המשפחה, בעיקר אם מדובר בחדר האמבטיה היחידי בבית. מלבד ארון, יש צורך גם להתאים בו קרמיקה, רצפה, ברזים ותוספות שידגישו את הסגנון שלו.

משפצים? החליפו ארון אמבטיה!

איך שהאביב מתעורר, מתעורר כל אחד גם לרצון לשנות דברים בבית. יש הרוכשים מוצרים חשמליים חדשים ויש שרוצים לשפץ את האמבטיה ולרכוש ארון אמבטיה יותר חדש ומודרני. חשוב לומר כי אם למשל כבר מתקינים אמבטיה חדשה או מקלחון, זו בהחלט הזדמנות לחדש כבר את החדר הזה שהוא הכי שימושי בבית. יש היום מגוון עצום של ארונות אמבטיה בגוונים, גדלים ועיצובים שונים ואפשר גם להזמין ארון במידות מיוחדות ובעיצוב אישי מותאם. אין יותר כיף מאשר להיכנס לחדר אמבטיה מעוצב ונקי, שנבחרו לו פריטים שיוצרים בו אווירה כיפית של אסתטיקה. זה הרי החדר הכי חשוב בבית מבחינת היגיינה ואף אחד לא רוצה להיתקע עם הארון הישן יותר מדי זמן.

לדירות יד שנייה רוכשים ארון חדש לחדר האמבטיה

ארון אמבטיה הוא כאמור אחד הפריטים הכי חשובים לחדר האמבטיה. הוא עושה סדר באמבטיה והוא גם חלק מהעיצוב. משפחות רבות רוכשות דירות מיד שנייה ומיד רוכשות ארון אמבטיה. או שארון האמבטיה הקיים לא לטעמם מבחינה עיצובית, או שהוא לא מתאים לצרכים שלהם. יש שאוהבים להסתיר את כל מוצרי הטיפוח וההיגיינה שלהם בתוך ארון סגור, יש אוהבים דלתות ומגירות גם למגבות ויש שאוהבים ארון בסגנון כוורת בתוכו מניחים את המגבות ושאר הפריטים.

אין גבול לדמיון וליכולת לעצב היום כל ארון מודרני או כפרי או כאמור לשלב בין שני הסגנונות וליצור משהו מיוחד חדש. ארון הוא פריט מאוד חשוב בכל חדר אמבטיה לא רק ברמת האחסון אלא שעליו יש שמניחים היום כיור. יש ארונות שמגיעים עם משטח ויש ארונות מודרניים וקטנים ללא משטח. מה שחשוב הוא להגיע לחברה מובילה בתחום שיש לה קולקציה חדשה של ארונות אמבטיה.

קונים ארון כחול לבן

מכיוון שיש היום הרבה יבוא ובעיקר מסין, חשוב לומר כי לעתים קורה משהו לארון ואז צריך כתובת לפנות אליה. זה יכול להיות ארון אמבטיה שעשוי מחומרי גלם שאינם עמידים ללחות ואז אפשר לראות כיצד הם מתנפחים מהרטיבות וגם עלולים להתחיל להירקב ולהפיץ ריח של טחב ממש לא נעים בחדר האמבטיה. ההמלצה שלנו היא לרכוש ארון אמבטיה מקולקציה חברה יצרנית כחול לבן. אם אתם צריכים משהו, יש לכם למי לפנות כדי לקבל שירות. זה יכול להיות משהו טכני או שדרוג כלשהו שאתם זקוקים לו.

Skip to content