ארונות אמבטיה ומעליהם כיור מונח!

ארונות אמבטיה היום הם רהיט חובה ולא רק למטרת אחסון. בשנים האחרונות הם החלו להיות מעוצבים בשלל עיצובים, כדי להתאים למגוון סגנונות עיצוב אמבטיה שגם היא זוכה לעדנה ולהשקעה בנראות שלה ולא רק בפונקציונאליות.

יש כמה וכמה סגנונות עיצוב, ולכל אחד מהם קווים מסוימים האופייניים להם. צבעים, חומרי גלם, אביזרים ועוד ואפשר לזהות אותם לפיהם. יחד עם זאת יש גם המעדיפים לעצב לעצמם חדר אמבטיה בסגנון אקלקטי וזה אומר למשל ארון אמבטיה בסגנון מודרני ומעליו כיור מונח בסגנון עתיק- קלאסי, קרמיקה מצוירת או ברז בסגנון נורדי. כל אלה הופכים את החדר למעניין ומשולב במספר סגנונות שמתכתבים יחדיו תחת חומר גלם אחד מרכזי כמו לדוגמה עץ טבעי, פורמייקה ועוד.

אין ספק שכיום ניתן למצוא סגנונות שונים של ארונות אמבטיה שנותנים אלמנט ייחודי לכל חדר אמבטיה, כל מה שצריך זה רק לבחור ולהתאים לעיצוב החלל הנוכחי.

ארונות אמבטיה בצבעים של ים ושחור לבן

בעבר החדר אמבטיה שלנו היה לבן לגמרי, כולל ארונות אמבטיה קטנים או מעל הכיור שהיו עשויים ממדף אחד או שניים או מארון פלסטיק ובו מראה, בתוכו היו מדפים קטנים לאביזרי הגילוח של הגבר, והוא גם שימש כארון לתרופות.

במשך השנים ככל שהישראלים נפתחו לנושא של עיצוב הבית בעקבות חשיפה לטלוויזיה ולערוצי המדיה השונים, כמו גם טיולים בחו"ל ואף בתערוכות עיצוב, הם הבינו שהאמבטיה היא לא רק מקום פונקציונאלי למטרות היגיינה אלא שאפשר להפוך אותה לחדר הרבה יותר מעוצב ונעים, וככל שהוא יהיה מטופח יותר כך הוא יהפוך מחדר רחצה לחדר מפנק וזה בדיוק מה שקורה היום.

ויחד עם השינוי הזה החלו גם לחדור לחדר האמבטיה צבעים חדשים כמו למשל תכלת, ירקרק שחור ולבן שפעם אפשר היה לראות אותם רק על ארונות אמבטיה.

היום כולם שואפים להיכנס לחדר אמבטיה שעוצב לפי הטעם האישי והם בוחרים ארונות אמבטיה, כיור מונח, ברזים מיוחדים ומקלחון או אמבטיה שהם אוהבים כדי להעניק לחדר הזה את הסגנון שיאפשר להם להרגיש את הפינוק האופטימלי.

 

מקלחון או אמבטיה ומה שבטוח- ארונות אמבטיה!

יש אנשים שעבורם חדר האמבטיה הוא המקום שבו הם עורכים ממש פולחן ניקיון כמיטב המסורת ואז הם לא יוותרו גם על התקנת אמבטיה ואפילו אמבטיה קלאסית כמו שרואים בסרטים של ראשית המאה, שניצבת על ארבע רגליים. בסגנון עתיק וקלאסי.

זה אומנם תלוי מהו גודל שטח האמבטיה ובעבר החדרים הללו תמיד היו קטנים ומלבד ארונות אמבטיה לא ניתן היה לשדרג או לשפר את המראה שלהם בשום צורה משום שהם היו מצומצמים מבחינת השטח שלהם.

היום יש כבר חדרי אמבטיה הרבה יותר גדולים כדי שיהיה אפשר להתקין בהם אמבטיה גדולה, ג'קוזי אם רוצים ולעצב את החדר הזה בסגנון מסוים. יש שהולכים על צבעים והרבה על תכלת בעיקר בגלל שזה צבעם של המים ושל הניקיון. יש שמתלבטים בין מקלחון ואמבטיה ויש שמשלבים בין שניהם כי הרי לא כל יום אפשר באמת להיכנס לאמבטיה עם שמנים ומלחים ולפזר שושנים.

כיור מונח- אלמנט קלאסי בסגנון מודרני!

אם יצא לכם לבקר באתרים עם שרידים היסטוריים בוודאי שמתם לב שלכל חמאם טורקי בחוץ, ולכל שריד מרחצאות מתקופת יוון העתיקה היה כיור בנוי מאבן. היום הכיור הזה הפך לאחד האלמנטים הכי מודרניים וקלאסיים גם יחד בכל חדר אמבטיה. כיור מונח זה הטרנד הכי חם בחדר הרטוב. הוא יכול להיות עגול, אובלי או מרובע בצבע שחור, לבן או זהוב אבל כשהוא מונח על ארון מעץ, זה עושה את זה. זו מגמה של חיבור בין הטבעי והמודרני וזה עובד מצוין.

גם ארונות אמבטיה משקפים היום את האבולוציה של הסגנון המודרני, כשהם מציעים היום ארונות גם במראה טבעי של עץ, גם מצופים בפורמייקה או מ-MDF אבל בכולם עובר הקו הנקי או הקלאסי הקל, ולא הכבד כפי שהיה בעבר. הכוונה היא לאותם חדרי אמבטיה אותם פארו ארונות אמבטיה כבדים מעץ חום בסגנון עתיק, שהוביל לתליית וילונות פרחוניים מבד, והפך את המקום הזה בעצם, לסוג של סלון אבל רטוב…

היום מה שעובד בעיצוב של חדרי אמבטיה זו קלילות וגם עיצוב מודרני. בנוסף לכיור מונח על ארון אמבטיה יש גם ארונות אמבטיה תלויים ושפע של כיורים שמאפשרים לקחת את הסגנון המודרני לכל מיני כיוונים חדשים.

Skip to content