למה חשוב לשים לב בעיצוב מותאם אישית של ארון לכיור אמבטיה?

האמבטיה שלנו היא בו בזמן אחד מהחללים הכי קטנים בבית ואחד מהחללים הכי חשובים בו. דווקא בגלל המרחב המצומצם שיש ברוב הבתים בחדרי אמבטיה יש חשיבות עליונה לתכנון תוואי החדר וסידור הפריטים בו. אחד הפרטים שהכי חשוב לשים לב אליהם בעיצוב של חדר האמבטיה או המקלחת הוא ארון לכיור אמבטיה. עיצוב מותאם אישית של הארון לכיור האמבטיה בחדר האמבטיה הפרטי שלכם יוכל לאפשר לכם ליהנות מאיכות חיים גבוה יותר. כאשר אתם מעצבים את החדר חשוב מאוד לתכנן את הארון כך שיהיה בו כמה שיותר מרחב אחסון.

טיפים עיצוביים לעיצוב פרקטי של ארון לכיור אמבטיה

יש מספר טיפים עיצוביים לעיצוב פרקטי של ארון לכיור אמבטיה:

  1. מומלץ להתאים את הגבוה של הארון כך שאם יש לכם ילדים קטנים גם כאשר הם יהפכו לבני נוער – יהיה להם נוח להשתמש בכיור.
  2. חשוב לבחור לעצב את הארון כך שלכל בן משפחה יהיה בו תא או מגירה משלו, על מנת שלכל בן משפחה יהיה חלל פרטי למוצרי ההיגיינה שלו.
  3. מומלץ אם אפשר להמשיך את הארון גם כלפי מעלה – כי זה ניצול טוב יותר המרחב הפנוי בחדר ומאפשר ליהנות מיותר שטחי האחסון הפנויים.

העיצוב הפרקטי של חדר האמבטיה שלכם לא חייב לבוא על חשבון האסתטיקה והאווירה הנעימה בחדר. אם אתם רוצים לעצב את החדר כך שהוא יהיה מקום שלו ומרגיע תכנון פרקטי של הארון יאפשר לכם זאת.

למה עדיף לכם לעצב ארון מותאם אישית לחדר האמבטיה שלכם?

כאשר זה מגיע לעיצוב של ארון לכיור אמבטיה שלכם תמיד עדיף לבחור לעצב את הארון באופן מותאם אישית, כי אז אתם יכולים לבחור את סגנון העיצוב ולהתאים את הארון לצרכים האישיים שלכם. אנחנו בחברת לוי אמבט מתמחים בעיצוב מותאם אישית של ארונות אמבטיה למשפחות, יחידים וזוגות. צוות המומחים שלנו כולל מעצבי פנים ונגרים שיודעים לקחת את החזון והצרכים שלכם ולממש אותם בארון המושלם עבורכם במסגרת התקציב שיש לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Skip to content