טיפים לתכנון העיצוב של ארונות אמבטיה שיוכלו לשמש אתכם לאורך שנים רבות

חדר האמבטיה הוא אולי חדר בעל ממדים קטנים – אבל יש לו תפקיד חשוב מאוד בחיי היומיום שלנו. בחדר זה אנחנו לרוב נהיה לבד בפרטיות ונוכל להשקיע בטיפוח הגוף שלנו וניקיון שלו. ברוב הבתים הממוצעים בישראל יש 2 חדרי אמבטיה בלבד. המספר הקטן של חדרי האמבטיה ברוב הבתים והדירות גורם לכך שאנחנו והילדים שלנו צריכים ללמוד לחלוק את המרחב. לכן, אחד הדברים שהכי חשוב לשים לב אליהם בעת עיצוב חדר אמבטיה הוא הבחירה איך לתכנן את העיצוב של ארונות אמבטיה בחדר כך שהם יתאימו גם לנו וגם לילדים בני 3 או 10 או אפילו 15. בעת תכנון העיצוב כדאי לכם:

  • לא לבחור לעצב את הארון לפי טרנדים חולפים.
  • לנסות לתכנן את הארון כך שהוא יהיה שימושי בשבילכם גם בעוד עשר או חמש עשרה שנה.
  • לעצב את הארון כך שהוא יתאים בגובה שלו לגובה הממוצע של כל בני הבית.
  • לבחור בחומרי גלם איכותיים לבניית הארון – כך שהוא יהיה עמיד לאורך שנים רבות יותר.

מה עדיף תכנון פרקטי של ארונות אמבטיה או תכנון ששם דגש על אסתטיקה?

יש אנשים שבאים לשפץ או לבנות ארונות אמבטיה וחושבים שאם הם רוצים לתכנן את הארון כך שהוא יהיה פרקטי ושימושי הם לא יכולים לתכנן אותו כך שהמראה שלו יהיה יפה ואסתטי – וזו טעות!!! למעשה, בעזרת מומחים בתחום הבנייה של ארונות וארונות אמבטיה בפרט ניתן לעצב ולבנות ארון שיהיה באותו הזמן גם פרקטי וגם יפה למראה.

איך תוכלו לדעת איזה עיצוב הכי מתאים לארון האמבטיה הפרטי שלכם?

לא כולנו מומחים או מבינים גדולים בעיצוב ולכן אנחנו לא תמיד יודעים לומר בעצמנו איזה עיצוב הכי מתאים לחדר האמבטיה ובפרט לכל הסוגים של ארונות אמבטיה שיש בבית שלנו. אנחנו בחברת לוי אמבט – בדיוק הכתובת לעזור לכם להבין ולדעת איזה עיצוב הכי מתאים לארון האמבטיה הפרטי שלכם. אנחנו יודעים לדייק את היכולות העיצוביות שלנו ואפשרויות הבניה שיש לתקציב שלכם וגם לצרכים ולטעם האישי שלכם, כך שהתוצאה הסופית היא הארון האפשרי הכי טוב שיש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Skip to content