ארונות אמבטיה – למה חשוב לשים לב בבחירה שלהם?

שיפוץ ועיצוב הבית מחדש הם אירוע מכונן בכל משפחה. ההתרגשות סביב החידושים שיהיו בבית ושיפור תנאי המחיה בו – מרגשים את כל בני המשפחה. אחד החדרים שהכי שכיח לשפץ או לעצב אותם מחדש בבתים של משפחות הוא חדר האמבטיה. כאשר אתם מעצבים מחדש את חדר האמבטיה שלכם חשוב שתשימו לב במיוחד לאיזה ארונות אמבטיה אתם בוחרים לשים בחדר. הבחירה איזה ארון אמבטיה יהיה בחדר האמבטיה שלכם תוכל להיות בעלת משמעות רבה לאיכות החיים שלכם בבית.
מומלץ לשים לב לנושאים הבאים בבחירת ארון לאמבטיה שלכם:

  • התאמת מידות הארון לחדר.
  • התאמת מידות הארון – למידות הגוף שלכם ושל בני המשפחה שלכם (שהארון לא יהיה נמוך מדי או גבוה מדי או צר מדי).
  • האם כדאי לשלב בארון משטח שיש? או לא?
  • האם כדאי לבחור שבארון יהיו רק תאים? או רק מגירות? או שילוב של מגירות ותאים?
  • באיזה אופן תרצו לפתוח את דלתות\מגירות הארון- אם איזה ידית? עגולה? מרובעת? מלבנית?

אנחנו בחברת "לוי אמבטיה – ארונות אמבטיה מעוצבים" בעל ניסיון רב בעיצוב מותאם אישית ובנייה של ארונות לאמבטיה. הניסיון שלנו כולל לווי אישי של לקוחות מרוצים רבים ואנחנו נדע לשאול אתכם את השאלות הנכונות שיהפכו את חדר האמבטיה שלכם ואת הארונות בו לחוויה מהנה כל מקלחת מחדש.

איך מונעים מארון באמבטיה להתרטב או להיות עם לחות?

אחד הדברים שהכי חשוב לשים לב אליו כאשר בונים ארונות אמבטיה הוא שבונים אותם כך שלא תהיה בהם רטיבות או לחות. חדרי אמבטיה הם לרוב חדרים קטנים והשילוב של הגודל הקטן של החדר ביחד עם העבודה שעושים בו מקלחת או אמבטיה שמצטברים בהם אדים וגורמים לרטיבות – דורשת התייחסות.
למעשה, כאשר בונים ארונות עץ לאמבטיה ניתן לצפות את הארונות בחומר מיוחד שנועד למנוע רטיבות או לחות. אם בחדר האמבטיה שלכם אין חלון או אוורר מספק – מומלץ שתתקינו בו גם ונטה שתסייע לכם לשמור על החדר מאוורר ותמנע הצטברות של לחות ועובש בקירות החדר ובארונות שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Skip to content