ארונות אמבטיה- עושים סדר באמבטיה!

ארונות אמבטיה הפכו במהלך השנים לרהיט חובה בכל חדר מקלחת ואמבטיה באשר הם האמצעי לעשות סדר וארגון באמבטיה, מקום שאם בעבר היו בו רק סבון, שמפו ומגבת הפך ברבות השנים ל"חדר טיפוח" רציני עם כל שפע המוצרים המוצע היום למה שאנו קוראים מקלחת או אמבטיה.

בין אם מדובר במקלחת הכי קצרה, כל אחד משתמש היום בתכשירים המותאמים לו, לסוג העור שלו, לשמפו שמתאים לשיער שלו ויש כמובן גם תכשירים לטיפוח הגוף השומרים על גמישות העור, עושים פילינג ומוסיפים לתחושת הניקיון והאסתטיקה והם ממלאים את חדרי האמבטיה שלנו ולכן גם צריכים מקום אחסון.

אם בעבר הסתפקנו בארון אמבטיה קטן מתחת לכיור, היום האמבטיה הפכה "למקדש הניקיון" של הגוף ולכן היא דורשת נפח אחסון גדול לכל התכשירים השומרים על ההיגיינה שלנו וגם לאלה שלא מוותרים על שמנים ומלחים לאמבטיות, שלא לדבר על העיצוב הכללי בלוק של ספא ביתי והיכן נשים את כל המגבות הקטנות והגדולות- כמובן בארון האמבטיה.

במאמר הבא תגלו כל מה שחשוב על ארונות אמבטיה ובחירת ארון מושלם לחדר האמבטיה שלכם.

כל אמבטיה והארון שלה!

יש היום ארונות אמבטיה זולים או יקרים, הכל בהתאם לתקציב בגדלים שונים ובעיצובים הכוללים כמעט כל סגנון קיים: מודרני, במראה עתיק, מינימליסטי ועוד. ארונות אמבטיה חייבים להתאים לצרכים של בעלי הבית. יש ארון אמבטיה שמתאים ליחיד, לזוג למשפחה. ממש כמו שבוחרים ארון לחדר שינה היום בוחרים ארון לאמבטיה. התכלית שלהם היא לאחסן את כל מה שיש באמבטיה באופן שיהיה קל לשלוף כל תכשיר או מגבת ולעשות את הסדר הפנימי במקום בו בדרך כלל, ממהרים לצאת, הוא מלא באדי מים חמים ולכן מעבר לעניין של הגודל והנפח גם איכות הארונות חשובה מאוד לעמידות לשנים רבות.

יש ארונות במידות עומק של בין 40-1.50 ס"מ שמתאימים להם גם את הכיור והברזים והדגש הוא גם על הפונקציונאליות שלהם אבל גם על העיצוב.

עיצוב וסגנון אישי באמבטיה מאוד חשובים מכיוון שמדובר במקום אפשר לומר- הכי אישי בבית בו כל אדם מתקלף מחוויות היום שעבר ויוצא נקי תרתי משמע- גם בראש וגם בגוף. לכן סגנון העיצוב השולט באמבטיות חייב להיות בקו מאוד אסתטי המשדר ניקיון ממש כמו התפקיד של החלל הזה.

התוספות המודרניות לצד ארונות אמבטיה- זורמות עם העיצוב!

אחד הדברים הכי חשובים בעיצוב חדר אמבטיה הוא בחירת ארונות אמבטיה וגם את התוספות לצדן אשר יחד אמורים ליצור חלל נקי ואסתטי כזה שעושה חשק להיכנס ולא לצאת ממנו.

יש היום משטחי כיורים אינטגרליים או כיור מונח. ברזים מחומרי גלם כמו ניקל, ברונזה, שחור או במראה מוברש. בסגנון מינמליסטי, מראה עתיק או מודרני. לכולם ידיות שונות ידידותיות למשתמש. גם טכנולוגיה וגם עיצוב בזרם אחד וכמובן שחייבים להתאים גם אותם מלבד את הכיורים לארונות הנבחרים. העיצוב בסופו של דבר הוא כולל ממש כמו שמעצבים כל חדר בבית. לא קיימת הפרדה עיצובית בין כל אלמנט אלא, כולם צריכים להשתלב נכון מבחינת גוונים, מרקמים ועיצוב.

זרימת העיצוב מעניקה לחדר האמבטיה את הלוק האחיד, הרצוף שיוצר את המראה האסתטי והנקי שצריך לאפיין את החלל הזה היום. החשיבה צריכה להיות על מיעוט פריטים, ארונות עם נפח מתאים ואביזרים המשתלבים עם הסגנון.

סוגי חומרי גלם של ארונות אמבטיה מודרניים!

בחירת ארונות אמבטיה צריכה כאמור להיעשות בהתאמה לצרכי הבית ומספר הנפשות המשתמשות בחדר הזה. לכל אחד התכשירים והצרכים שלו. מעבר לכך חשוב ליצור כמובן גם עיצוב מזמין ונעים לעין.

יש ארונות אמבטיה תלויים או ניצבים על רגלים. ארונות במראה מינימליסטי, מודרני או עתיק. מנגנון חכם של טריקה שקטה שיש עליו אחריות של 5 שנים. הצבעים השולטים הם חלקים בשחור או לבן, ורוד, וצבעים פסטליים בירוקים או תכלת, המזכירים איך לא? מים. חזיתות חלק מהארונות עשויים MDF כדי שיוכלו לעמוד בלחות ובמים בחדר הרטוב.

בין השאר ניתן למצוא ארון אמבטיה עשוי מעץ אלון המשתלב בעיצוב גוון שחור או לבן. ארון אמבטיה עם משטח בוצ'ר. ארון מעץ סנדוויץ' מצופה פורמייקה עם חזיתות מ-MDF. ארון בנוי מעץ סנדוויץ' עם חזית עץ אלון טבעי ודפנות מפורניר אלון לזה מצטרף בוצ'ר מעץ אלון אירופאי.

אולם אפשר לומר כי מעבר לעיצוב המקסים, המשרה אווירה רגועה ונעימה על האמבטיה, יש כמובן חשיבות לבחור בארונות שהחלוקה הפנימית שלהן מתאימה כאמור לצרכים האישיים של כל משפחה ולבחירה נכונה של האביזרים והכיור כך שייצרו יחד זרימה הרמונית וטבעית במקום שצריך להיות הכי נוח, טבעי ובריא לכל אחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Skip to content