ארון אמבטיה- מודרני ומעוצב!

ארון אמבטיה הוא אחד מסוגי הריהוט הכי נחוצים וחשובים היום בכל חדר אמבטיה. הסיבה לכך היא שהחדר הרטוב הזה הפך להיות המקום בו אנו מנצלים את כל שפע המוצרים הקיים היום לשמירה על היגיינה וטיפוח הגוף והשיער וזה לא מסתכם רק בשמפו, אלא בשורה ארוכה של מוצרים שצריך גם להניח אותם באיזה שהוא מקום.

היום לנשים וגם לגברים יש שפע של תכשירים לשמירה על טיפוח השיער והגוף- מה שלא היה קיים בעבר בהיקף כזה וזה אומר שאם פעם הספיק לנו באמבטיה ארון אמבטיה תלוי קטן היום, זה כבר סיפור אחר. צריך מקום גם לכל התכשירים, למגבות המאוחסנות בארון וזה דורש ארון המתאים לצרכים של בעליו. כל אחד והשימוש והצורך שלו בארון אמבטיה משלו.

בנוסף לעניין הפונקציונאלי יש גם עניין של עיצוב, וזה זלג כבר מזמן לאמבטיה באשר ניתן למצוא היום סוגים רבים של עיצובים אשר הופכים את חדר האמבטיה למעוצב עם שימת דגש לא פחות מכל חלל אחר בבית.

עיצוב של ארון אמבטיה – לחלל ההיגייני בבית !

חדר אמבטיה זה המקום בו בסופו של יום כל אחד עובר "שטיפה" תרתי משמע שלא רק מורידה ממנו את שרידי עמל היום, אלא מעבירה אותו גם סוג של "טיהור" גופני ונפשי. המעבר מיום העבודה אל הבית, המנוחה, הפינה השקטה, הניקיון.

בין אם מדובר באיש העובד עם הידיים ובין אם מדובר באדם שיושב במשרד, שניהם זקוקים לאותו ריענון שיבשר להם "שבתם הביתה" עכשיו אפשר להתקלף מהבגדים, מהטרדות, מכל מה שעברתם היום ולהיכנס לאווירה אחרת. נקייה, שקטה ורעננה.

את זה מצליחים לעשות המים, והיום כל מקלחת נעשית גם עם שלל תכשירים המיועדים לשמור על העור, להוסיף לו לחות. תכשירים שמוסיפים לשיער ברק ובריאות. תכשירי פילינג למירוק העור והפנים, ואיפה אפשר להניח את כל המוצרים הללו אם לא בתוך ארון אמבטיה שנבחר בהתאם לעיצוב המתאים לחדר האמבטיה המסוים ומשתלב מצוין עם הקרמיקה, הרצפה, הקירות הן בגוונים, הם במרקם והם בסגנון העיצוב.

נוח לאחסן מגבות בתוך חדר אמבטיה

בעבר חשוב לומר, לא היו מאחסנים מגבות בתוך ארון אמבטיה ובמשך שנים רבות לא היה קיים דבר כזה ריהוט לאמבטיה. החדר הזה היה מכיל מראה, ארון קטן של עזרה ראשונה ומקסימום איזה מדף עליו היו מניחים את השמפו.

היום הזמנים השתנו ואנשים התחילו לאחסן את המגבות שלהם באמבטיה. מה יותר פשוט ונוח מאשר לשלוף אותם מהארון שמתחת לכיור, לשלוח אותם לכביסה ולהחזיר אותם לשם שוב. הכי קל, הכי נוח והכי פשוט.

משום כך אפשר לראות היום ארון אמבטיה גם גדול ורחב מאוד שיש לו קיבולת גדולה לאחסון תכשירים וגם מגבות, תלוי כמה נפשות יש בבית וכמה משתמשים בחדר האמבטיה הזה וגודל הארון הנו בהתאם.

משום כך יש אנשים שמזמינים ארון אמבטיה בעיצוב אישי אשר נועד לאחסן את כל מה שנדרש למען בני המשפחה בין אם מדובר במבוגרים או ילדים, בתכשירי טיפוח או מגוון של תכשירים לטיפוח הגוף והשיער. אפשר לקבל ארון עם מדפים, עם מחיצות, כל מה שעושה סדר באמבטיה ומשאיר אותה נקייה ומסודרת, כי עיצוב גם של ארון אמבטיה וגם של החדר עצמו צריך להיות מאוד נקי ואסתטי וזה מה שעושה חשק להיכנס לאמבטיה…

 

מה הסגנון שמתאים לכם?

ממש כמו שיש רהיטים לבית בעיצובים שונים, כך גם יש ארון אמבטיה בסגנונות רבים. יש ארון אמבטיה כפרי, מודרני, מינימליסטי, בקווים ישרים או בסגנון עתיק. הארון עצמו הפך להיות חלק משמעותי בעיצוב חדר האמבטיה ובסגנון השולט בה, ולא מדובר כמובן רק בארון אלא בהתאמה שלו לקרמיקה שנבחרה הן בצבע והן בעיצוב שלה, והמרקם שלו יכול להתאים למרקם של חומרים אחרים באמבטיה כמו כיור מאבן או שיש.

יש היום חדרי אמבטיה מרשימים מאוד, שהושקעה בהם עבודת עיצוב ובחירה מדויקת של האמבטיה או המקלחון, הדלת, החלונות, הרצפה, הכיור והברזים. כל אלה יחד מרכיבים את העיצוב הסופי שיבוא לידי ביטוי באיפוק, או ברמיזות עתיקות או בצבעים של הארונות שכבר מזמן הפסיקו להיות לבנים ואפשר להזמין אותם בצבעים חמים או ים תיכוניים כמו כחול, ירוק, צהבהב ועוד.

 

Skip to content