מראה לאמבטיה מעל ארון אמבטיה

עושה רושם שלמרות שמדובר בחדר אמבטיה, האביזר הכי חשוב בו היא מראה לאמבטיה עליה אנו מציצים, איך לומר פעמים אין ספור. גם לפני הרחצה, אחריה ובעיקר בשעת הטיפוח הן הנשי והן הגברי.

בדרך כלל מקומה של המראה הוא מעל ארון אמבטיה, ובדרך כלל אין לה מקום מתאים יותר מכך. האינטראקציה היא בין הארון למראה. מוציאים ממנו תכשירי טיפוח, מכשירי גילוח ומביטים במראה. בוחנים את הפנים, השיער. רמת הניקיון. לפעמים מגלים שנשאר עוד שמפו על הראש. מה היינו עושים בלי מראה?.

ומכיוון שחדרי האמבטיה היום הם הרבה יותר גדולים ממה שהיו בונים פעם, ובדרך כלל השירותים ממוקמים בחלל נפרד, הם הפכו למקום מעוצב עד הפריט האחרון כולל התאמה בין הרצפה, למקלחון או לאמבטיה. קרמיקה על הקיר, ברזים, כיורים, ארונות וכמובן כיורים מונחים או כחלק אינטגרלי. היום מעצבים ומשקיעים באמבטיה ממש כמו בכל חלל אחר בבית והסיבה לכך היא שזהו המקום בו כל אחד מרגיש הכי בנוח והכי בבית, וכל פריט שבוחרים חייב להיות בטעם של בעלי הבית ובעיקר בחדר בו שומרים על ההיגיינה האישית.

איזה מראות אמבטיה יש היום?

ראשית צאו מהעיגול, המראות היום הן לא רק עגולות אלא שיש אותן רחבות מרובעות או מלבניות וגם דגמים של מראה לאמבטיה עגולה אבל בגדלים שונים עם מסגרות או בלעדיהן.

יש מראות מרחפות, ומרחפות עם פינות עגולות. אובאליות מרחפות. עם מסגרת של ברונזה במראה עתיק. מסגרות שחורות דקות מאוד אלגנטיות. אובאליות עם מסגרת ברונזה, או מראה עם מסגרת שחורה ונגיעות בזהב.

המראות כולן משדרות היגיינה. מאוד קלאסיות, מצוחצחות ומבריקות. הן מתאימות לכל סגנון אמבטיה בין אם הוא במראה עתיק או מודרני או קלאסי. הן לא רק אביזר פונקציונאלי אלא גם קישוט בפני עצמו- תכשיט על הקיר.

כאשר רואים את המראות הנמכרות היום. מבינים איזו דרך עבר עיצוב האמבטיה מאז שהמראות היחידות שהיו פעם על הקיר היו חלק מארון אמבטיה בדרך כלל עשוי פלסטיק ובאמצע מראה.

הרבה מים זרמו מאז והרבה פנים נקלטו במראות, אבל איזה כיף שאפשר להביט במראה מעוצבת. זה עושה לנו את הכיף.

המראה הטבעי שולט בבית ובאמבטיה- מראה לאמבטיה

יש כמה סוגי מראות אשר מדגישות את העיצוב הטבעי גם בחדר הכי רטוב בבית- באמבטיה. מראה תריס לאמבטיה עם שני תריסי עץ צדדיים, ממש כמו התריסים של הבתים הישנים, עיצוב בניחוח פרובאנס או טוסקנה, כפרי מעץ, פשוט ויפה.

ויש גם מראה מדף בוצ'ר מלבנית שניתן להזמין אותה בהזמנה אישית בכל מידה. מסרת המדף עשויה עץ ועבה, ועל המדף מניחים את תכשירי הטיפוח או הבושם. מאוד פונקציונאלית ועם זאת עיצוב במלוא מובן המילה.

מראה לאמבטיה עם מסגרת בוצ'ר באלון טבעי. הכי שיק והכי פשוט אבל אמירה בהחלט מאוד אופנתית. כנראה שלא צריך יותר מזה כדי להדגיש את הטבעיות של העיצוב בחדר הזה.

סוגי מראות לאמבטיה- שווה מבט!

את המראות לאמבטיה ניתן לחלק לשלש משפחות. מראה שטוחה, מראה קעורה ומראה קמורה. בכל אחת מכן ניתן להציץ ולבדוק מה קורה, והכל שאלה של טעם והתאמה לעיצוב חדר האמבטיה. את גוון המסגרת יש להתאים כמובן לארון האמבטיה ולקו הסגנון הכללי שלה.

ויש גם מראה מגדילה שהיא מקצועית ואיכותית. היא עוזרת לנו לראות כל פרט בפנים ונוח מאוד להביט בה ולהבין מה דורש טיפוח, גילוח. להתאפר מולה ועוד. ההגדלה נעה בין 5 ועד 10 מ"מ.

ויש מראה לאמבטיה תלויה או עומדת שאפשר לתלות מעל הארון או להניח עליו עם כבל טעינה וסנסור או מקומרת בצבעים של ברונזה, שחור או ניקל. מאוד אלגנטי, מראה מאוד נקי ואסתטי כמו שצריך להיות בחדר האמבטיה.

יש המעדיפים מראה עומדת ויש המזמינים מראה במידות מיוחדות. יש כאלה שאוהבים מראה ענקית באמבטיה, וזה מתאים לבית שחדר האמבטיה בו גדול מאוד ומאפשר התקנת מראה כזו.

מראה מרחפת מרוחקת מהקיר ויש גם אותה בגדלים ומידות שונות וגם נחה או עומדת. המראות האובליות מאוד מודרניות ויש אותן גם בצבע ברונזה.

אין ספק כי חדר האמבטיה הפך כבר מזמן "לסלון הרטוב" של הבית עם עיצוב שמתחיל ברצפה, עובר דרך ארון אמבטיה, ברזים ועוד. זה המקום בו מציצים במראה ואומרים יואואואו!.

Skip to content