המדריך המלא לבחירת ארונות אמבטיה

חדר האמבטיה הוא ללא צל של ספק אחד מהחללים הכי חשובים בבית. אם לא תשקיעו בו מחשבה, לא תוכלו להוציא ממנו את התועלת הרצויה. מהסיבה הזאת בדיוק החלטנו להסביר לכם כיצד לרכוש ארונות אמבטיה שמתאימים לכם. ההיצע יכול להיות רחב מאוד, ואם לא תגיעו מוכנים לקראת הבחירה תוכלו לעשות טעות. המטרה שלנו היא שלא תמצאו את עצמכם טועים או מתחרטים על הבחירה שעשיתם. לא בכל יום אתם מחליפים את אותם ארונות אמבטיה, לכן השקיעו כמה דקות לקריאת המדריך המלא. כך אם כבר החלטתם להחליף את הארונות בחדר האמבטיה, לפחות התעשו בחירה שמביאה איתה ערך מוסף.

ארונות אמבטיה בהתאמה לגודל החלל

הדבר הראשון שתצטרכו לשים אליו לב הוא הגודל של חלל האמבטיה שלכם. כל חדר אמבטיה הוא שונה, ולכן בכל פעם תגיעו לתובנה מעט שונה. גם אם יש לכם מספר חדרי אמבטיה בבית, לא כל חדרי האמבטיה הם בדיוק באותו הגודל. לפיכך יהיה עליכם לוודא כי הארון עצמו מתאים בגודל לגודל של חדר האמבטיה. אם חדר האמבטיה קטן, לא תוכלו לרכוש ארון גדול, כמובן שזה תקף גם בדיוק בצורה ההפוכה. ההתאמה היא הכרחית על מנת שהארון לא יראה מוזר בנוף. ברגע שיש התאמה בין הגודל של הארון לגודל של האמבטיה, תוכלו להתקדם אל עבר השלב הבא.

החומרים שמהם עשוי הארון

תזכרו כי חדר האמבטיה הוא לא כמו שאר החדרים השונים בבית. בתוך האמבטיה עצמה תוכלו למצוא לא מעט צנרת של מים. מהסיבה הזאת עליכם לוודא כי אתם מחפשים ארונות אמבטיה עמידים במיוחד. כאלה שאמורים להחזיק מעמד לאורך זמן, ולא תצטרכו להחליף אותם במהרה. הארון חייב להיות חסין בפני מים, כי אינכם יכולים לדעת מה עלול לקרות בזמן המקלחת. ככל שהארון עצמו יהיה יותר חסין, כך תוכלו לדעת כי לא תמצאו את עצמכם חוזרים לנקודת ההתחלה. רק בעוד כמה שנים טובות תצטרכו לחפש שוב ארון חדש לחדר האמבטיה שלכם. אם לא תשימו לב לחומרי הגלם שמהם עשוי הארון, הוא עלול להיהרס תוך זמן קצר. גם ארון אמבטיה כפרי חייב להיות עשוי מחומרים עמידים למים.

שילוב של מגירות ודלתות

בתוך ארונות אמבטיה אתם מאחסנים את כל הציוד שאמור לשמש אתכם באופן קבוע. ישנו צורך כי כל הציוד שאמור לשמש אתכם בחדר האמבטיה יהיה בהישג יד. הרי אם אתם מתקלחים, לא תוכלו לצאת בזמן המקלחת על מנת להביא ציוד מארונות אחרים. לפיכך ישנו צורך שהארון עצמו יכיל גם דלתות וגם מגירות, ואתם תבחרו איפה לאחסן כל דבר. אם לא יהיה שילוב של מגירות וגם דלתות, לא בטוח שתוכלו לאחסן את כל הציוד הדרוש. שימו לב היטב מה אתם יכולים לאחסן בתוך הארון עוד לפני הרכישה עצמה. כך לא תמצאו את עצמכם במצב שבו הארון לא יספק את הסחורה. הטענה הזאת תהיה רלוונטית לכל סוגי הארונות, גם בעת רכישת ארון אמבטיה כפרי.

רכישת ארונות אמבטיה לפי תקציב

אם יצא לכם להעיף מבט באפשרויות השונות, בוודאי ראיתם כי לכל ארון יש תג מחיר שונה. תוכלו למצוא ארונות בעלות של כמה מאות שקלים, וארונות בעלות של אלפי שקלים. הצעד הנכון מבחינתכם יהיה להתאים את הארון לתקציב שעומד לרשותכם. לכל אחד יש את הסכום המקסימלי שאותו הוא יהיה מוכן להשקיע על רכישת ארון לחדר האמבטיה. אם לא תבצעו התאמה של התקציב לבחירה שלכם, תמצאו את עצמכם משלמים ביוקר. פתאום תגיעו למצב שבו ההוצאה על הארון תהיה גדולה בהרבה ממה שחשבתם לעצמכם בתחילת הדרך.

אחריות לאחר רכישת הארון

השקעתם לא מעט כסף על מנת לשדרג את חדר האמבטיה שלכם עם ארונות חדשים. עליכם להיות בטוחים כי ביחד עם אותם ארונות אמבטיה תקבלו גם אחריות ארוכה. האחריות אמורה לגבות אתכם במקרה שבו הארון ייהרס מוקדם מן הצפוי. אם לארון מסוים אין אחריות, המשמעות היא שהוא ככל הנראה לא אמור להחזיק מעמד. חברה שבטוחה ברהיטים שהיא מספקת לא תתחמק מהנושא הזה. מבחינתכם אחריות היא חובה לפני שרוכשים כל סוג של רהיט, בטח כאשר הרהיט הוא ארון לחדר האמבטיה. אחרי שתקבלו את האחריות, תוכלו לדעת כי לא אמורות להיות לכם סיבות לחשוש.

Skip to content