ארון אמבטיה עומד או תלוי – איזה אפשרות עדיפה?

ארון אמבטיה

קיימים כל מיני רהיטים שהם בגדר חובה בחדר האמבטיה. אחד מהרהיטים הללו הוא כמובן הארון שנועד על מנת שתוכלו לאחסן בו את כל הפריטים השונים. אך נשאלת השאלה, איזה ארון אמבטיה מבין האפשרויות הקיימות מומלץ לרכוש? ההתבלטות ברוב המקרים תהיה בין ארון עומד לבין ארון תלוי, כאשר לכל אחד יש את יתרונותיו שלו. אנו כמובן ננסה לסקור את האפשרויות השונות על מנת שתוכלו לעשות בחירה נכונה. הרי הארון בחדר האמבטיה הוא מהרהיטים שיכולים לעשות את השינוי מבחינת התפיסה שלכם. אתם תרצו לדעת כי רכשתם את הארון המושלם לחדר האמבטיה מבין האופציות שעומדות על הפרק. במאמר זה נסקור כל מה שצריך לדעת על ארון אמבטיה ואיך בוחרים את הארון הנכון.

כמה מקום תרצו בתוך הארון?

על מנת שתוכלו לעשות את הבחירה בין ארון אמבטיה עומד או תלוי תצטרכו להגיע מוכנים. קודם כל יהיה עליכם לדעת כמה שטח תרצו בתוך הארון על מנת לאחסן בו ציוד. משפחה מרובת ילדים תחפש אחר ארונות גדולים כאלה עם המון מקום פנוי. משפחות קטנות או רווקים שגרים לבד יחפשו אחר ארון עם מקום מועט. ברגע שתענו על השאלה הזאת תוכלו לדעת בדיוק איזה בחירה תהיה הנכונה לכם. גם ארונות אמבטיה עומדים וגם ארונות אמבטיה תלויים יכולים להגיע עם מקום רב. אך לפני הבחירה יהיה עליכם לבחור את הארון שיהיה בו מספיק מקום. כך לא תמצאו את עצמכם מחליפים את הארון כעבור תקופת זמן קצרה.

מה התקציב שעומד לרשותכם?

הבדל משמעותי נוסף בין ארון אמבטיה תלוי או עומד תוכלו למצוא בעלויות. כל ארון מגיע עם תג המחיר שלו, ולכן תוכלו לראות לעיתים הבדלים של מאות שקלים. ההמלצה בהקשר הזה היא להגיע לרכישה עם תקציב מוגדר על מנת למנוע בעיות. ברגע שתגיעו עם תקציב מוגדר יהיה לכם קל לסנן את הארונות שחורגים ממנו. יש כאלה שמוכנים לגלות גמישות מבחינת המחיר על מנת לקבל ארון איכותי. על מנת שתוכלו לרכוש ארונות אמבטיה יהיה עליכם להגדיר את הקווים האדומים שלכם. זה רלוונטי גם בעת רכישת כל סוג של רהיט אחר, לא משנה לאיזה אזור בבית הוא מיועד. בסופו של יום התקציב שלכם אמור להנחות אתכם מה נכון לכם ומה לא נכון לכם.

היכן תרצו למקם את הארון?

בעת הבחירה בין ארון אמבטיה עומד או תלוי יהיה עליכם לדעת היכן תציבו אותו. המקום שבו תציבו את הארון עשוי להגביל אתכם מבחינת הבחירה באפשרויות השונות. קיימים מקומות שונים שבהם תהיו מוכרחים לשים ארון עומד או תלוי. אם אתם מבצעים את הרכישה מחנות רהיטים, תוכלו לצלם את המקום שבו הארון יהיה מוצב. כך תוכלו לדעת כי אתם עושים את הבחירה הנכונה. ההתאמה של הארון למקום שבו הוא אמור להיות מוצב בחדר האמבטיה היא הכרחית. לא תמיד שתי האפשרויות הללו יהיו רלוונטיות לכם, הכל תלוי במיקום שבו הארון יהיה מוצב.

איך מעוצב חדר האמבטיה שלכם?

ארון אמבטיה חדש צריך להיות כזה שמתאים לכל שאר הרהיטים והחפצים שנמצאים בו. לכן בבחירה בין ארון אמבטיה עם כיור עומד או תלוי יהיה עליכם לבחון את חדר האמבטיה כולו. כאשר השאיפה היא שהארון החדש ישתלב בצורה חלקה עם כל הרהיטים האחרים. הרי לא תרצו מיד לאחר רכישת הארון להגיע למצב שבו תהיו מוכרחים לרכוש רהיטים נוספים. אם חדר האמבטיה מעוצב עם רהיטים תלויים, תצטרכו לבחור בארון תלוי. אם כל הרהיטים בחדר האמבטיה עומדים עדיף לחפש ארון שיהיה עומד. ההתאמות הקטנות הללו עשויות לעשות את ההבדל בסופו של יום.

מהו הטעם האישי שלכם?

בשורה התחתונה בעת רכישת ארון אמבטיה עם כיור או בלי כיור יהיה עליכם להתחשב בטעם האישי שלכם. לכל אחד מאיתנו יש את הטעם האישי שלו, ואינכם יכולים להישאר אדישים אליו. השאיפה היא שכאשר תכנסו לחדר האמבטיה תרגישו הכי בנוח שיש. כל זה יקרה רק כאשר הרהיטים שתרכשו יהיו תואמים את ההעדפות האישיות שלכם. גם אם ארון אמבטיה מסוים יהיה קצת חריג בנוף, יותר חשוב שאתם תאהבו אותו. עם הזמן תוכלו לראות איך הוא משתלב עם כל שאר הרהיטים. תקשיבו תמיד לתחושות הבטן שלכם, התחושות הללו הן הקריטיות ביותר.

Skip to content