איך רוכשים ארונות אמבטיה בצורה נכונה?

סוף כל סוף החלטתם להחליף את ארון האמבטיה הישן? בחיפוש אחר ארון אמבטיה חדש יהיה עליכם לדעת כיצד להשיג את מבוקשכם. הרי קיימים לא מעט ארונות אמבטיה שונים, ואתם מבחינתכם תצטרכו לעשות בחירה אחת בלבד. לא תרצו למצוא את עצמכם מגיעים למצב שבו אתם הולכים לאיבוד בין שלל האפשרויות. בקטלוג של לוי אמבט תוכלו למצוא עשרות רבות של ארונות שונים, כאשר כל ארון מביא איתו משהו אחר. ברגע שתכינו את עצמכם לקראת הבחירה הצפויה, תוכלו לצלוח אותה ללא כל בעיה. כעת הגיע הזמן שנסביר לכם למה בדיוק אתם אמורים לשים לב בעת בחירת ארון חדש לחדר האמבטיה.

המבנה של הארון

לפני שתיכנסו אל תוך עומק הדברים, יהיה עליכם להסתכל על הנראות החיצונית של הארון. המבנה של הארון אמור להיות כזה שתואם למקום שבו אתם אמורים להציב אותו. הרי ככל הנראה כבר תדעו מראש היכן אתם מעוניינים להציב את הארון החדש. הארון אמור להיות זה שמתאים לכם, כך שלא תצטרכו לבצע עוד שינויים משמעותיים. לעיתים לא תהיה לכם את היכולת לבצע שינויים במקום שבו תציבו את הארון החדש. לכן מוטב כי תהיו בטוחים שהמבנה של הארון מתאים בדיוק למקום שבו הוא אמור לשבת. כך לא תמצאו את עצמכם נאלצים להחליף את הארון החדש כעבור זמן קצר.

אפשרויות האחסון

רוב האנשים מחליטים להחליף ארונות אמבטיה רק בגלל שהארון הישן כבר לא מספק את הסחורה. הארון לא יספק את הסחורה כאשר לא יהיה לכם מקום לשים בו עוד דברים חדשים. במקרה כזה יהיה עליכם לרכוש ארון חדש שיביא איתו אפשרויות אחסון נוספות. על מנת שלא תעשו בחירה שגויה, יהיה עליכם לבחון מראש את אפשרויות האחסון בארון החדש. כך תוכלו להיות בטוחים שהוא יספק את הסחורה מבחינתכם, ומוטב כי תמיד תשאירו מקום נוסף. כך לא תמצאו את עצמכם חוזרים שוב לאותה הנקודה כעבור זמן מה. מוטב כי תכינו את השטח לכך שתמיד תרצו להכניס לארון עוד מוצרים שונים.

המחיר של הארון

כמה כסף אתם מוכנים להשקיע על מנת לרכוש ארונות אמבטיה? לכל אחד מאיתנו יש תקציב שונה, ולכן חובה להיות מודעים לכך. לא תרצו להביא את עצמכם למצב שבו אתם רוכשים ארון אמבטיה שהרכישה שלו תעשה לכם חור בכיס. לא פעם יהיה עליכם לרכוש עוד רהיטים נוספים מלבד הארון, ולכן תצטרכו לעשות רכישה שמתאימה לכם. הבינו מראש כמה כסף עומד לרשותכם לטובת רכישת ארון האמבטיה, והתקציב יהיה הקו האדום שלכם. כך לא תמצאו את עצמכם עושים רכישה שבדיעבד עוד תצטערו כי עשיתם אותה. הארון צריך להיות זה שמתאים לכם, כמעט מכל היבט שתסתכלו עליו – גם מבחינת תג המחיר שלו.

התאמת הסגנון

מה אתם חושבים כאשר אתם מסתכלים על הארון? לכל ארון אמבטיה יש את הסגנון שלו, ואתם צריכים לדעת כי הסגנון תואם לטעם האישי שלכם. הרי בכל פעם שתיכנסו לחדר האמבטיה אתם אמורים להרגיש הכי בנוח שיש. הרהיטים בחדר האמבטיה הם אלה שמשפיעים באופן ישיר על התחושה האישית שלכם. ארונות אמבטיה צריכים להיות כאלה שתואמים לטעמכם האישי, כאלה שמתכתבים עם הרהיטים האחרים בבית. אל תגרמו לחדר האמבטיה להיות חדר שהוא יוצא מן הכלל מכל החדרים האחרים. כל החדרים בבית צריכים להיות כאלה שמשדרים פחות או יותר באותו התדר. זה מה שאמור להנחות אתכם כאשר אתם בוחרים רהיט חדש לאמבטיה או לכל חדר אחר.

ארון עם מראה

אחד מהדברים החשובים ביותר מבחינתכם יהיה לרכוש ארון מראה לאמבטיה. זוהי אולי הדרך היחידה שלכם לשלב את המראה בצורה הכי טובה שיש בתוך חדר האמבטיה. ארונות אמבטיה אמורים להיות כאלה שמביאים איתם מעבר למה שנראה לכם בראש. הארון עצמו יכול לשלב מראה, ובכך לאפשר לכם להשתמש בה במצבים שונים. הרי המראה בחדר האמבטיה היא החשובה ביותר, כזאת שלא באמת אפשר לוותר עליה. גם אם יש מראות בחדרים שונים, בחדר האמבטיה חובה שתהיה מראה שתאפשר להתארגן לפני ואחרי מקלחת. ארון מראה לאמבטיה יחסוך לכם כאבי ראש רבים, מה שגם השילוב של המראה עם הארון מביא ניחוח אחר.

Skip to content