פתרון אישי לחדר האמבטיה – ארון מראה לאמבטיה

ארון מראה לאמבטיה הוא פתרון פשוט ומצוין אשר אינו מצריך שטח אחסון נוסף ומהווה תוספת משמעותי ושימושית ביותר של רכיבי מראה המציעים משטחי מדף העשויים מעץ או זכוכית או שימוש בקופסאות אחסון בגדלים שונים המתאימים לארון מראה. כך שארוני מראה מציעה שטח נוסף בגובה של העיניים, תאורה משולבת ובחלק ממראות אילו גם דלות מראה דו צדדיות. במדובר בכך, שכל ארון מראה מגיע בצורה, בגודל וחומרי גלם שונים אך באיכות גבוהה המתאימים לשימוש בחדרי האמבטיה.

חשיבותם של ארונות מראה באמבטיה

ראשית, שימוש בארון אמבטיה מביא איתו פתרון חדשני שמגדירה מחדש את תחום המראות והארונות כאחד. שימוש בתאורה מתאימה שמתפזרת באמצעות סרט מיוחד, מדפי עץ הנמצאים בתוך האחרון שמבטיחים שכל מוצרי ופרטי האמבטיה יכולים להכנס לשמש עבורכם כפריט אחסון מצוין, זמין ובהישג יד. כלומר, מהווה פעולה פשוטה ויעילה. קיימים גם ארונות מראה העשויים ממדפי זכוכית חזקים עם תומכות העשויות אלומיניום בלתי נראה ומצופות על מנת להתאים את הצבע הפנימי.

שנית, כל הפרטים ומוצרי ההיגיינה מצויים במקומם ככה שארון אמבטיה מציע מרווח פנימי רחב לכלל אביזרי האמבטיה. בנוסף לכך, ארון אמבטיה מעניק תחושה של אווירה נעימה ולא מאיימת. ארונית מראה לאמבטיה

כמו כן, חשוב לציין כי המראה נהפכה בשנים האחרונות מחפץ הנמצא בכל בית לרהיט בפני עצמו, המראה היא אובייקט עיצובי ואומנותי כאחד ולכן, מציירים מגוון רחב של צורות, גדלים, צבעים ומסגרות של מראות מעוצבות מחומרי גלם שונים עבור שימושים שונים כמו מראה כחפץ בפני עצמו, תלויה או ניצבת, שידה או ארון בגדים. ארונות אמבטיה מהווים פתרונות אחסון שקובעים את אופייה, עיצובה ונראותה של האמבטיה הבא לידי ביטוי באסתטיקה של הארונות והיכולות שלהם לשדרג את חדרי האמבטיה הקיימים. לכן, שילוב של מראה וארון אמבטיה יכול להיחשב כפתרון אידיאלי ואסתטי כאחד.

ארון מראה לאמבטיה עם לוי אמבט

מחפשים ארונות מראה שיוסיפו לאווירת חדר האמבטיה? אצלנו בלוי אמבט תוכלו למצוא מגוון רחב של ארונות מראה לאמבטיה בכל הגדלים, הצורות והסוגים המעוצבים בסגנונות ודגמים שונים שיוסיפו שיק וסטייל. הארונות מראה של לוי אמבט עשויים מחומרי גלם חזקים, יציבים והכי חשוב עמידים ואסתטיים כאחד. ארונות מראה אילו ישדרגו באופן משמעותי את חלל האמבטיה שלכם וייגרמו לו להיראות מחודש ומעוצב. זכרו כי בחירת ארון מראה לאמבטיה המתאים ביותר תלוי בהעדפותיכם האישיות וטעמכם האישי.

מחפשים ארון מראה לאמבטיה איכותי? חייגו בטלפון 03-9710133 ונשמח ביחד איתכם לעצב ארון מראה ייחודי עבורכם ועבור הצרכים שלכם.

 

Skip to content