ארונות אמבטיה תלויים

כיצד ארונות תלויים חוסכים במקום? מה היתרונות של ארונות תלויים בחדרי אמבטיה? מהו המיקום הכי נכון לתלות בו את הארון?

האפשרות לתלות ארון מגלמת בתוכה שורה ארוכה של יתרונות עבור בעלי בתים פרטיים ומעצבי פנים. קודם כל, את הארונות התלויים ניתן לבחור בהתאם לצרכים ספציפיים ובלי לוותר על פתרונות אחסון. למעשה, סוג האחסון הרלוונטי בארון תלוי נקבע באופן זהה לארון רגיל: לפי חלוקה פנימית, מידות, גובה וכן הלאה. כמו כן, ארונות תלויים חוסכים במקום ובעזרת שימוש בחומרי גלם מסוימים אפשר לייצר אותם גם בהתאמה לחדרים רטובים כמו אמבטיה.

מה האמבטיה שלך צריכה?

קטלוג המוצרים של לוי אמבט הוא בדיוק מה שהאמבטיה שלך צריכה כדי להיראות טוב יותר. אנחנו מחזיקים במלאי מגוון ארונות לאספקה מיידית בשיטת "שלם וקח", אך גם מעמידים לרשותך מחלקה מיוחדת לעיצוב ארונות אמבטיה תלויים בהזמנה אישית.

חיסכון במקום בעזרת ארונות תלויים

חדרי אמבטיה הם בדרך כלל החללים הפנימיים הקטנים ביותר בבית הפרטי. לא משנה מה הגודל הכללי של הבית במ"ר, רוב מעצבי הפנים נדרשים לחסוך במקום כאשר הם מעצבים את חדרי האמבטיה. מעבר לכך, הניסיון לחסוך במקום לא אמור לבוא על חשבון הנוחות של מי שמשתמש באמבטיה. בדיוק כאן נכנסים לתמונה היתרונות של ארונות תלויים בעיצוב מודרני, כפרי, וינטג' או אחר.

בחירת מיקום עבור ארונות אמבטיה תלויים

ארונות תלויים חוסכים במקום על הרצפה. כאלטרנטיבה למקום שאותו תופסים ארונות רגילים, אפשר פשוט לתלות אותם על אחד הקירות ובצורה נגישה. בין היתר, ניתן לתלות ארונות מעל הכיור או הברז וגם להצמיד אליו מדפים. אפשרות אחרת היא לבחור מיקום עבור ארונות אמבטיה תלויים לפי האזור שבו רוצים לשים את הניאגרה, את סל הכביסה או את עמדת התלייה של המגבות.

גמישות בהתאמת ארונות לחדרי אמבטיה

ארונות תלויים משמשים בתור פריט מודולארי שאותו אפשר לעצב לפי הגודל של חדרי אמבטיה קיימים. לשם השוואה, בעיצוב חדרי אמבטיה של דירות חדשות מחליטים קודם על מיקום הארון ורק לאחר מכן על הברזים והכיורים. אם בחדרי אמבטיה קיימים אין פריבילגיה כזו, מה שצריך לעשות הוא לנסות לשמור על גמישות בעזרת התאמת הארון התלוי לגודל החלל, לשאר הרהיטים שיש בו וגם לעיצוב.

העמידות והחוזק של ארונות תלויים

השימוש בעץ סנדוויץ' לגוף הארון ובחזית MDF ירוק במיוחד לחדרים רטובים הופכים את הארונות התלויים לחזקים ועמידים. כמו כן, אפשר לשלב בהם צירים ומסילות לטריקה שקטה וכך לשפר את איכות החיים בחדר האינטימי ביותר בבית.

יש לנו ארון שמתאים לך

אם ברצונך לחסוך זמן וכסף, נשמח לפתוח בפניך את הקטלוג שכולל מראות, כיורים, ברזים, ארונות שירות ועוד. כעת נציגי לוי אמבט ישמחו לקבל את פרטיך ולהרכיב הצעת מחיר מיוחדת על ארונות אמבטיה תלויים.

 

ארון אמבטיה תלוי מעל הכיור | ארונות אמבטיה תלויים לפי מידה

Skip to content