ארונות אמבטיה וינטג'

ארונות אמבטיה וינטג'

כיצד מתבטא סגנון עיצוב וינטג' בתוך ארונות אמבטיה? איך דואגים שהעיצוב יהיה גם אסתטי וגם יעיל? מה הדרך הנכונה לשלב ארונות אמבטיה יחד עם כיור וברזים?

סגנון עיצוב וינטג' מתאפיין בדגש על נוסטלגיה ובשימוש בחומרי גלם קלאסיים של עץ מלא, מחוספס ולא מעובד. כתוצאה מכך, ארונות אמבטיה שמעוצבים בסגנון וינטג' נוטים למשוך המון תשומת לב גם כאשר הם משולבים בתוך חדרים קטנים ואינטימיים. כמו כן, ניתן לזהות ארונות אמבטיה שמעוצבים בסגנון וינטג' לפי מפרט טכני או הדפסים מעניינים. מאותו רגע והלאה, כל שנותר הוא לשלב את הארונות בשאר הרהיטים של חדרי האמבטיה וכך להפיק מהם יתרונות רבים.

ארונות וינטג' שלוקחים אותך קדימה

בלוי אמבט מאמינים שגם בסגנון עיצוב קלאסי כמו וינטג' אין מקום לפשרות. כתוצאה מכך, אנו בוחרים בקפידה את חומרי הגלם שבהם אנו משתמשים ולרשותנו אנשי מקצוע שיעצבו עבורך ארונות בהתאמה אישית. לחילופין, באפשרותך להגיע למחלקת "ארונות במלאי" ולקבל את הרהיטים שחיכית להם באופן מיידי בשיטת "שלם וקח".

טיפים לעיצוב אסתטי ויעיל

עד לפני מספר שנים נאלצו בעלי בתים פרטיים לוותר על אסתטיקה תמורת פונקציונאליות, או להיפך. עם זאת, בזכות הערך המוסף של ארונות אמבטיה וינטג' ניתן ליהנות מכל היתרונות. בשביל לעשות את זה צריך רק לדאוג לארון חזק מגוף של עץ סנדוויץ' עמיד בפני שחיקה, בלאי ולחות וכמובן לחזית MDF ירוק מיוחד לחדרים רטובים. כמו כן, כדאי שהארונות יהיו מעוצבים בסגנון וינטג' אבל עם צירים ומסילות לטריקה שקטה.

שילוב ארונות אמבטיה וינטג' עם כיור וברזים

הערך המוסף האמיתי של ארונות אמבטיה שמעוצבים בסגנון וינטג' בולט כאשר משלבים אותם עם כיור וברזים. למעשה, רק בעזרת השילוב בין ארונות, כיור וברזים שמעוצבים באותו סגנון ניתן לקבוע את האווירה בחדרי אמבטיה ולשדרג אותם. אם יוצאים מתוך נקודת הנחה שחדרי האמבטיה הם המקום הכי חשוב בבית והחדר שאליו נכנסים כדי להירגע ולנוח, מבינים גם למה שווה להשקיע בעיצוב בהתאמה אישית.

איזה משטח מתאים לסגנון וינטג'?

האפשרויות המומלצות לעיצוב חדר אמבטיה בסגנון וינטג' כוללות שימוש בכיור משטח חרס או משטח בוצ'ר. בשני המקרים הללו הכיור מתכתב עם המאפיינים המקוריים של סגנון העיצוב, אך הוא עדיין מצליח לשמור על תכונות האופי שמייחדות אותו.

יש לנו את הפתרונות לחדר האמבטיה שלך

בין אם ברצונך בסגנון עיצוב וינטג' או בסגנונות עיצוב אחרים, בקטלוג של לוי אמבט בטוחים שימצאו עבורך פתרון. יש לנו את הניסיון הנדרש לעיצוב ארונות בהזמנה אישית ובמחלקה נפרדת של "שלם וקח" נוכל להציע לך ארונות לעיצוב מיידי. כמו כן, אנו מתחייבים למחירים הכי טובים בשוק ובעת בהשארת פרטים באתר נוכל להעמיד לרשותך דגמים יוקרתיים של ארונות אמבטיה וינטג' ברמת הגימור הגבוהה ביותר.

ארון אמבטיה וינטג

Skip to content